• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İkisi de suçlu değil mi? Teşhircilik de, görüntü çekmek de!

İstanbul Ataşehir'deki bir yolcu otobüsünde, yan koltukta oturan kadının gizlice fotoğrafını çeken adamın sapıkça davranışı, toplum içinde uygunsuz kıyafetlerle gezmenin de suç olup olmadığı tartışmasını gündeme getirdi.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

DÜNYADA HERŞEY KADINLAR İÇİNMİŞ

Artık kantarın topuzu iyice kaçmış. Artıkın anasına bakıp kızı alınmaz alınmıyor zaten de öyle bir dünya kalmadı. GENÇLİK BİTMİŞ GENÇLİK MAHVOLDU. OKULLAR ÇOK SIKINTILI BİR DURUM. KIZI OLAN YANDI KIZI OLANA ALLAH YARDIM ETSİN. Durumlar çok sıkıntılı. HELAL GIDAYA DİKKAT EDİN.
  • 4 Yıl Önce

mchd

ahlaksızca yarı çıplak sokakta gezeceksin tozacaksin ondan sonra ben namusluyum bana nasıl bakarsın diyip çingenlik yapacaksın az sürtük değilsiniz pislikler.
  • 4 Yıl Önce

karlıdağlar

fotoğrafa gerek yoktu; yolda şöyle bir baksa bir sürü çıplak bacak görürdü.
  • 4 Yıl Önce

Nur

Kadın olarak kadınların orasını burasını görmekten bıktım mecbur değilim onları seyretmeye kantarın topuzu kaçtı sokağa o şekilde çıkan erkeklerin tacizine hazır olsunlar kadınlar açarım diyor erkeklerde bakarım taciz ederim diyor .
  • 4 Yıl Önce

Hamza

Bence bunlari Ayazağa meydanında sallandıracaksın
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Kadın özgürdür istediğini giyer …İstediğiyle yatar kalkar demokrasi var. Hayvanların bir standardı var…(Domuz hariç)Dişilerini kıskanır gerekirse bu uğurda canını bile verirler. Erkek kıskanmıyacak! Erkek tahrik olmayacak ! Erkek bakmayacak ! Yok böyle bir dünya … 
  • 4 Yıl Önce

maho

bu kadın fotoğraf çeken kisiden daha haksız çünkü insanları tahrikte suçtur
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23