• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İmamoğlu, '2-3 ayda biter' demişti! Beyazıt Meydanı 3 yıldır çile çekiyor

Tarihi yarımadanın merkezinde bulunan, İstanbul'un önemli meydanlarından Beyazıt'ta sürdürülen çevre düzenlemesi çalışmalarının tamamlanmaması, vatandaşların tepkisine neden oluyor.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Doğruya Doğru

Kolay iş mi kardeşim 2 dönüm alanın kaldırım taşları değişecek normal de bu işler 8-10 yıl sürer daha zamanı var. Hele bir İsviçre de tatil yapıp dinlensin kendine gelsin garip.
  • 4 Yıl Önce

Murattin

Reis de bu kardeşinize yetkiyi verin, enflasyonla, dolarla nasıl mücadele edilir görün demişti Akitcim. Saygılar
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

böyle ağır algılayan, ağır çalışan veya çalışmayan, veya çalışamayan bir kimseyi istanbulun başına getirmek istanbula ve istanbulluya çok yakıştı...
  • 4 Yıl Önce

Çilemiz Bitmeyecek

Sadece Beyazıt Meydanı değil, tüm İstanbul 1994 ten beri çile çekiyor.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23