Şekerdeki tezgâh ithalat kartıyla bozuldu
Sebze ve meyve fiyatları üzerinden kış boyunca çiftçi üretemiyor, tarım bitti yaygarası koparan zillet paydaşları, fiyatların normal seyrine oturmasıyla sessizliğe gömülürken şer şebekelerinin, son oyunu şeker tezgahı oldu. Stoklarda yarım milyon tonluk şeker olmasına, şeker pancarında Türkiye dünyanın 5’inci ülkesi olmasına rağmen yurtdışında tonu 600 dolara satılan şekerin fiyatı ülkemizde 1.200 dolara yükseltildi. Hükümetin ithalat kartı vurguncuların tezgahını bozdu. Hem bir günde yüzde 17’lik indirim uyguladılar, hem de ürünleri depolardan çıkararak raflara yerleştirmeye başladılar.
Albayrak
sahildeki bilge
Altar
Dogru soyleyen adam
Mesut SARP
Mustafa Mankaloğlu
Xyz
Mehmet
MazlumNefes
MEMLEKETTE
Volkan
KALIR
Kutup
DOBRACA
Yorum
mahoaga
Aktolga
Eminisiniz yani
Tik
Seyfi göktaş
Mustafa
Yavuz bey
Hauahshs
Putsavar
bir
bir
Aci hayat
Harun
Para Babası
hacegan
Reis Bozar
ersan
söz
Fatih
Ahey
bfd
KOCAADAM
Taraflı
Aşık dermani
sukru
TC Bursa
Dallı
Dostça
Hüseyin
diyarbakırlı
Vatandaş
Düşünüyorum da
arda
Hasan Bal
Arkadaş
hani yerli ve milliydik
Mustafa
Turgay
Çetin Uzuntepe
Mehnet
Neco
Neron11
Ferit
Nedim kurt
fetösavar