• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Eyvah ki ne eyvah! Türkiye için kara haber geldi

Türkiye bugüne kadar Avrupa ülkeleri arasında çocuk sayısında zirvede yer alıyordu. Ancak 2020 yılından sonra zirvedeki yerini Fransa'ya kaptırdı. Türkiye'nin doğurganlık hızı Avrupa ülkeleri içinde Fransa ve Romanya'dan sonra üçüncü sıra oldu.

112 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

54

lanet olsun organlı lanet insan varlığına bu kıyamet savaşlarının yaşanacağı topraklarda gelecek yoktur gelecek ebedi ahirettir
  • 4 Yıl Önce

emre kadir

istanbul sözleşmesi ve 6284 yasasının etkilerini görüyoruz suriyelilerin doğurduğu çocuklar da olmasa oran yarıdan daha aşağıya düşer
  • 4 Yıl Önce

Abc

Dünyanın en sahtekar milleti , kökünüz kurusa dünya ne kaybeder
  • 4 Yıl Önce

RECEP

3 çocuk diye diye 3 çocuk teşvik ettiler alın size 3 çocuk heryerde serseri hırsız arsiz ahlaksız görgüsüz saygısız terbiyesiz uyuşturucu erkekler kız kızlar erkek peşinde okullarda mafya rajon kesen gençlik yollar caddeller sokaklar çok tehlikeli heryerde boş üniversiteli işsiz gençlik heryer serseri oldu mülteciler zaten başlıca tehlikeli günlük kaçak göçmen doluyor o tehlikeli herşey yüzde 200 zamlı kiralar uçmuş asgari ücret ile tek kişi bile gecinemez iken adam salakmı evlenipte çocuk yapacak kendine bile bakamıyor bu devirde nüfusumuz 50 veya 60 milyon olsa gayet normal umarım kimse çocuk yapmazda nüfüsümuz düşer 40 veya 30 milyonlara ülkeyi son 20 yılda öyle yaşanmaz hale getirdilerki keşke 90lı yıllarda olsaydık
  • 4 Yıl Önce

Özkan

3 ay önce 6.50 tl aldığım ürün, bugün aldım 24 tl. Aradaki artış 17.50 emekli maaşları ne kadar eksildi ve zamlar eksiği kapatıp daha yüksek düzeye gelir mi? Çocuk nasıl yapsınlar
  • 4 Yıl Önce

Osman

Devlet destek versin ki insanlar çocuk yapsın 100 TL çocuk yardımıyla çocuk büyütülmüyor suçlu halk değil bizi yönetenlerde diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

Bal

Hedeflerine adım adım ulaşıyorlar...
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

Rızkı veren Allah'tır. Çocuk yapın kardeşim. Allah'a tevekkül edin gerisi kolay EvelAllah. Nüfusun genç kalması gerekiyor. Sonra şikayet ediyoruz mülteciler işleri niye kapıyor diye. Erdoğan boşuna demiyordu en az 3 çocuk diye. Böyle gidersek 100 milyon nüfusu zor görürüz.
  • 4 Yıl Önce

Islam Dertlisi

devlet cocuk parasi vadetsin yeni dogacak bebeklere. diyelim aylik 1000 lira. nüfus patlamasi yasariz
  • 4 Yıl Önce

ADEM

Basın gaza. çocuğun rızkını siz mi veriyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Erhan Özen

Dışarıdakilerle ilgileneceğiz derken, memleketi yaşanmaz hale getirdiler. Böyle devam ederse,Japonya gibi oluruz. Tebrikler AKParti. Bunu da başardın. Gençler evlenemiyor, evlenenler de boşanıyor. Dünyaya nizam vereceğinize, önce bir mutfağımızı düzeltelim.
  • 4 Yıl Önce

Hayrettin HATUNOĞLU

Suriyeliler doğuruyor ya bu bize yeter.
  • 4 Yıl Önce

Kîr çiçegi

Millet geçim derdinde. Yiyecek ekmek bulamıyor. Yarînlar karanlık. Tabiiki çocuk yapmazlar. 
  • 4 Yıl Önce

Vatan sever

Eh sadece bir bebek bezinin fiyatini bile ogrenen cocuk yapmaktan vazgeciyor.varmi hala oyle delikanli
  • 4 Yıl Önce

Haso

Biraz abes olacak ama hükümetin problem çözme mantığı ile çözüm getireyim olaya.Prezervatif ve doğum kontrol hapları sağlık ocağından artık bedava verilmesin ve eczanelerdede %500 zam yapılsın,bağlatma operasyonu vs.yasaklansın.Al sana Akp mantığı ile çözüm.
  • 4 Yıl Önce

Nazan

Ya bu yapay virüs neden yapıldı dünya nüfusu azalsın diye yıllardır bu konuda çalışmalar var kitabı bile yazıldı bu dünya artık bukadar kalabalığı zaten taşıyamıyor. Bütün kaynakları tüketiyoruz. Bırakında insanlar az çoğalsın zaten ekonomık sıkıntı var boş haber olmuş
  • 4 Yıl Önce

Murat21

Bu yoksulluk bu pahalılik varken bu oran bile çok
  • 4 Yıl Önce

Sabri Gökalp

Evlenin çocuk yapı demekle olmuyor. Önce gençlerin geçinebileceği, çocuklarını rahat rahat yeyiştitebilecrği ekonomik ortamı oluşturun. Çiftçiye, bir karış toprağı bol bırakmayın demekle olmadığı gibi. Çiftçi buğdayı Hasat etmiş, depoya koymuş. Baş fiyat açıklansın diye bekliyor. Böyle bir şey olur mu? İnsanların önünü görmesi gerekmez mi? Bu kafa ile anca varacağımız yer, Suriye den, Afganistan'dan sığınmacı getirerek nüfusumuzu bozmakla sonuçlanır. Cahiller yalanla, dolanla, takanlar yönetici olurda, akıllılar yurdu bırakıp gider. Ona da giderlerse gitsinler denir. Yuh olsun. Haram oldun.
  • 4 Yıl Önce

Mesut SARP

Böylesine ekonomik kepazelikler de ne erkeğin ne de kadının çocuk yapma hevesi kalmıyor.
  • 4 Yıl Önce

Mesut SARP

Suriyelilerden Türkiyedeki kadınlara sıra gelmiyor. Görmüyor musunuz?
  • 4 Yıl Önce

Yavuz

Biz avrupa ülkesi değilizki
  • 4 Yıl Önce

ali

Akparti eşe ve cocuk sayısına göre ödenen AGİ yi bile kaldırdı. bekarla evlinin vede çocuk sayısın hiçbir farkı kalmadı. yuh olsun.
  • 4 Yıl Önce

Babala

İnsanlar niye çocuk yapsınlar ki ...savundugunuz yere göğe sigdiramadiginiz iktidar çocuk yetiştirebilmek ortam mi birakti
  • 4 Yıl Önce

Sövergeçer

3 cocuk diyor birileri.nasil bakacaksınız bu kadar sapigin krizlerin ve derdin arasinda ne yapacaklarsa.
  • 4 Yıl Önce

Necmi

Sığınmacıların ki bizim nüfus artış hızını katladı. Bu noktaya niye atlıyorsunuz. Asıl vahim olan bu.
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Ülkede adalet yok 8284 sayılı kanun yüzünden ben boşanma aşamasındayım artık evli bayanlarla birlikte oluyoruz çocuk da buyuzden olmuyor biri ekiyor biri bisiyor
  • 4 Yıl Önce

Zeynooo

Sayenizdeeeee desek yeridir.. Kadinlar attik dogurmak istemiyor sanki cok para varda
  • 4 Yıl Önce

Nedim

Kadınlar kucağına bi kedi köpek alıyor oluyum olgun kızım kızım diye geziyor ne olacakki baßka
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Dogum kontrol şart
  • 4 Yıl Önce

Baha

Ekmeğinden tut ta suyuna varıncaya kadar gdolu herşey DSÖ elinden ne geliyorsa yapıyor dr.lar ilaç yazıyor iyi gelmezse değiştirelim hastalık değil ilaçlı kobay olduk hele ekmekte oynan oyunlar akla ziyan sayın hükümet yetkilileri su ekmek un olayina bir el atsanız.un değil nişasta yediriliyorlar.Tarimi kalkindiralim küçük bahçe traktörleri ile donatalim herkesin evinde bulunsun.Traktotdeki vergileri kaldıralım çiftin dönümü 250 TL olmuş kendi eksin sürsün.bir mahsul için 3 defa sürmek gerekiyor mazotun tarımda ÖTV sini kaldıralım .bir kaç bölge dışında büyük arazi yok.başak traktörlerin küçük bahçe traktörü uretsinler.uretime teşvik edilsin.uretmezsrk karnimiz doymaz şu eğitimi düzeltelim sanayide çırak yok çıraklık okulları kapandı.bazi meslekler ölüyor gençler avare oldu işsiz kendimize gelelim.
  • 4 Yıl Önce

Ali Gündüz

“Türkiye'nin doğurganlık hızı Avrupa ülkeleri içinde Fransa ve Romanya'dan sonra üçüncü sıra oldu.” Deniliyor. Başka ne beklenir ki? Kadınlar katliama uğrarsa…
  • 4 Yıl Önce

Ramiz karaeski

Ne yapsın millet parası olmadığı için çocuk yapmıyor
  • 4 Yıl Önce

avcıoğlu

Aile Bakanlığı aile politikasını gözden geçirmeli Reis'in üç çocuk sloganı acilen hayata geçirilmeli yoksa bırakın çocuğu evlilik bile hayal olma yoluna gidiyor.
  • 4 Yıl Önce

OMUT

chp nın mantığından. olanlar dır çuğu bu çok çucuk istemeyenler.
  • 4 Yıl Önce

Joo

Yaaaaa hiç sorma tek derdimiz bu .
  • 4 Yıl Önce

Ferhat akyol

Halk ne yapsın kedi yavrusu mu bakamayacagi çocuğu nasıl yapsın. Milli gelirimiz yüksek ortalama olarak ama halkın yüzde 95 ten fazlası Afrika seviyesinde siyasilerin ve çevrelerinin milyon dolarlık kazancınin ve milli gelir düzeyinin halkın kazancı gibi gösterilmesi ne kadar tuhaf 1700 lira Bağ-Kur primi mı olur vatandaşı esnafı soyup birilerinin artan gelirleri hepimizin ortak geliri gibi gösterilmesi ne kadar yanlis
  • 4 Yıl Önce

Ferhat akyol

Halk ne yapsın 3 çocuk dediler yaptık şimdi esnafım 7 yıldır yüksek bağkur nedeniyle SSK dan yararlanamiyoruz
  • 4 Yıl Önce

T.c

Türkiye için nufus artışı çok bile bir iki yıl içinde yüzde 70 düşer sonrada evlenme olayı bitecek türkiyede.  
  • 4 Yıl Önce

Nevin

Hadi oradan yalancılar tüm doğum evleri tam gaz işliyor fazlasıyla
  • 4 Yıl Önce

Serkan

3 çocuk yaptik şimdi onlara nasil bakacaz bu hayat pahaliliginda bu ulkede çoçuk büyütmek kadar zor bi işmi var birakin çoçugu millet evlenemiyor
  • 4 Yıl Önce

Kaya

Fransada hatta avrupanın nerdeyse tümünde çocuk parası var ve adamların parasının değeri var almanyada çalışmayana devlet 450 avro yardim yapmaktadır her ay ve barınma yeride göstermektedir.bizde ki hükümet ise it gibi çalışanına 42503 tl yi yani 250 avro veriyor çocuk parası yok kira yardımı yok avrupada et 5 ila 8 avro arası sende 160 tl avrupada çalışmayan bile turkiyedeki asgari ucretliden zengin insanlar kendi karınlarını duyuramazken artık çocukları nasıl doyuracağız diye doğacak çocuğun günahına girmek istemiyor
  • 4 Yıl Önce

Namık Asangil

İyi haber bu
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Millet hangi parayla evlenip çocuk yapacak
  • 4 Yıl Önce

Asil Türk

İnsanlar ne yapsın kendi karnını zor doyururken birde çocuk yapmak saçmalık olur Tayyip Erdoğan sağolsun bu adam gitmediği sürece daha çok eyvahlar diyeceğiz
  • 4 Yıl Önce

Türk

Suriyeliler doğuruyor zaten ben 19 yaşındayım geleceğimden endişe duyuyorum değil 2, 3 işte dahi çalışsam zaten mutlu olamam eşimle çocuğuma iyi bir hayat kuramayacaksam neden evleneyim 
  • 4 Yıl Önce

ERHAN

çok kötü bir durum.eyvah ki eyvah.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Böyle bir ülkeye çocuk getirmekten korkar olduk arkadaşlarımın hiçbirisi çocuk sahibi olmayı düşünmüyorlar ülkenin halini düşününce haksızda sayılmazlar...
  • 4 Yıl Önce

Gariban vatandaş

Bu kadar düşük olması normal millet geçirmiyor çünkü millet evleeye korkuyor
  • 4 Yıl Önce

Mert

Yalan haber olur ama bu kuyruklusu
  • 4 Yıl Önce

hayrettin alkan

Yazinin basligina bakin "eyvah eyvah, turkiye icin kotu haber" Icerigini okuyorsunuz kelalaka birsey...
  • 4 Yıl Önce

Ben

Dur dur.. Bu haberi yapan hayırsız evlat "kudret narı" haberinin hemen peşine yapmış.. Ben sadece totoasula haber yapmış sanıyordum ama Çakallığınıda kullanmış
  • 4 Yıl Önce

Aykut

Nisanliyim evlenemiyorum kira yüksek eşya fiyatları yüksek evlensem hemen çocuk yapamam heryeri masraf eskiden asgari ücretli birisi 4 çocuk buyuturdu şimdi karın doyuramıyor normal
  • 4 Yıl Önce

Ekonomist

Bu ekonomik koşullarda sonuç normal.
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Ne kara haberi , oldukça sevindirici haber. Nüfusun olmuş mültecilerle 90 milyon . İstihdam nüfus artış hızını karşılamıyor. Tee 20 yıllık BM raporlarında bile Türkiye'nin resmi nüfusu asla 100 milyon olmayacak diyordu. 2030'larda öngörülen nüfusa 2021 yılında ulaştık.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Türkiye de ciddi kısırlık sorunu var. Tüp bebek merkezleri itıka basa dolu. Bu durum hakkında ciddi çalışmalar ve incelemeler yapılmalı.
  • 4 Yıl Önce

ba

millet zor geçiniyor ne yapsınlar  
  • 4 Yıl Önce

Demirci

Yine zam haberi sandım.. ee nolmuş altın kemermi takmışlardı eski şampiyonken. Varsın son sıra olalım.. yeni işsizler türemesin
  • 4 Yıl Önce

Umutsuz bir genç

Gençler evlenemiyor o yüzden de çocuk çocuklu aile hayal oldu biz gençler için yaşım 26 daha bir kurus param yok evlenebilmem için. O yüzden vah voh etmeyin. Herşeyin sorumlusu belli . Gençlerden aldığınız ah bile size yeter. Ben şahsen onların yerinde olmak istemezdim. Yazık ki onlara ne yazık. Mahvettiler benim güzel ülkemi. Yazıklar olsun. Bu sessizliğe gomulenlere de yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Sıradan

Ekonomik gerçekler.
  • 4 Yıl Önce

abc

$= TL olursa cocuk sayisi 5 olur
  • 4 Yıl Önce

ahmet kalanoglu

turkıye zamcıların yuzunden aldıgını zamlara verıyor hukumette cıkaracagı bır kanunla fıatlar uzerınde sıkı yönetım yapmıyor erkes ıstedıgı gıbı at kosturuyor tabıkı aılelerde gelec ek korkusu ıle dogurganlık bıtıyor
  • 4 Yıl Önce

Xxx

Herşeye zam gelirse sonuncu bile oluruz
  • 4 Yıl Önce

Bir görüş

Feminist görüşler aile yapısı parcalanmasi bati avrupaya özenin artması evde çocuğum olsun yerine kedi köpek besleme vs vs vs olacağı ne eğer dinimizin gereklerini yapıp hala bu şekilde devam edersek ilerde biteceğiz.
  • 4 Yıl Önce

Erdal a.kaya

Neden diye sorduğunuzda benim aklıma gelen öncelikle ekonomik durum. Evi geçindirmek için erkek ile kadınında çalışmak zorunda kalması.. İkinci konu meydanında bunda önemli yeri olduğunu düşünerek erkek şiddeti ve kadın hakları konusunda yaptığı abartılı haberler. Öyle haberler veriliyor ki erkeğe ait hiçbir hak yok iken tüm hakların kadına ait olduğu ve kadının istediği her şeyi yapabileceği erkeğin ailede önemsiz bir birey olduğuna dair yapılan programlar ile ailenin iç yapısının bozulması. Nitekim boşanma sayılarınada bakarsanız artışı göreceksiniz.
  • 4 Yıl Önce

İsacan

Çocuk yapılacak dönem geçti 
  • 4 Yıl Önce

İsimsiz

Millet evlenemiyor ki çocuk yapsın
  • 4 Yıl Önce

Berat şenlik

Yaşamak zorlaştı ondan maliyet yükseldi kolay değil mesela evlenmek bile kolay degil artik
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Niye peki insanlar çocuk düşünmüyor. Her ne yapsa savundugunuz partinin ekonomi yönetimi insanları bundan çekindiriyor.
  • 4 Yıl Önce

Ertunç

Hayat pahaliligindan insanlar evlenemiyor.evlenen ćocuk yapmaya korkuyor.insanlar kendine bakamiyor çocuğa nasıl baksın.Allah bizi yönetenlere vicdan merhamet nasip etsin.
  • 4 Yıl Önce

Korkut

Gozunuz aydin.Batililasmaniz meyvesini verdi.Bir saglam aile vardi.Oda gitti.Batili oldunuz flort. usan bir baskasi. evlenmeye ne gerek vardir.!
  • 4 Yıl Önce

Naim

Bence çok güzel bir haber
  • 4 Yıl Önce

Basri

Halk perişan anca kendi karnını doyuruyor.
  • 4 Yıl Önce

Gökhan

Gençler fakirlikten evlenemiyor. Evli olanlar da fakirlik ve gelecek endişesinden çocuk yapmıyor.
  • 4 Yıl Önce

Sahra

Neden acaba!!!
  • 4 Yıl Önce

Faruk Altın

Yok istanbul sôzleşmesi yok evlilik yaşı 18 bu kadar ağaca çıkan var milleti kaçak fuhşa sürükleyen kanunlar.İlimsiz gençler kilimsiz cepler boşa okula gitti desinler diye binlerce genç buna gôre yine üçüncü sıradayız.İkinci üçüncü dôrdüncü eşi alana kınama benim gibi bekar ôzgürlüğe alışmışlara evlilik zaten fizan Normal bu düşüşler.
  • 4 Yıl Önce

Akıl Fikir Versin

Avrupa hadi gelin dese ülkenin yarısı topuklayacak. Adam hala nüfus artmıyor diye dert ediyor. Nüfusu artıracağına yaşam standartlarını arttır.
  • 4 Yıl Önce

Uğur

Bunun düşmesi
  • 4 Yıl Önce

Erhan

Ne eyvahı? Ne yani kreş olmuş 4000tl, zaruri ihtiyaçlar uçmuş, elektrik faturası 1300tl, dijital çağa geçilmiş elektrikli arabalara geçilecek bu elektrikle ne mümkün. Çocuk mu? son derdimiz olsun. Yaşam bulabiliyoruz da çocuk olacak. 1.2 kilo tavuk 90tl? Hadee! Agzınıza bile almayın...
  • 4 Yıl Önce

Ramiz aga

Suriyeliler Yeter.
  • 4 Yıl Önce

Burhan dağnık

Evlenip ayrılan çok birde millet kendisine bakamıyor birde çocuğa nasıl baksın
  • 4 Yıl Önce

Tik

Suriyeli kardeşlerimiz çocuk açığımızı kapatıyorlar. !
  • 4 Yıl Önce

Cemre

Bence çok daha iyi olmuş herkes anne baba olmasi sart değil sonucta herkes olamiyor. Dünyadaki her sey zaten kisitli ayri yeten ekonomik cokuntunun ortasindayiz ne cocugu dusunelim
  • 4 Yıl Önce

Umut

Niye acaba millelet ac gecinemiyor gencler evlenemiyor mutlu olsunlar simdi
  • 4 Yıl Önce

RÜSTEM AĞA

YÜCE ALLAH sizi islah etsin. Siz kafayı yediniz öyle bir başlık attinizki kalbim yerinden fırladı.  
  • 4 Yıl Önce

Acı hayat

Ben 1 kız 1 erkek 2 çocuk babasıyım. Lise mezunuyum çalışma hayatım bombok geçti. Adeta kölelik. İşci demek türkiyede bu demek. Dolayısıyla gelecek endişesiyle çok cocuk sevmeme rağmen ikide kaldım şimdi 60 yaşındayım ,aldığım emekli maaşı 3bin tl sürünüyoruz bu enflasyonla.  
  • 4 Yıl Önce

Sinan

Onlarin elindeki imkanlar bizde olsa o zaman bak nufüs artisina
  • 4 Yıl Önce

Totti

Millet karnını zor doyuruyor çocuğa nasıl bakcak
  • 4 Yıl Önce

Ohhhh

Bundan böyle ucuza çalıştıramayacaksınız demektir bu. İnsan gücü azaldı eller cebe demek bu. Şimdi siz düşünün. Zaten atamada yapilmiyordu. Nüfus yaslanicaaaaak☺️☺️☺️
  • 4 Yıl Önce

Kazım koyuncu

Dünyaya gelen çocuklarımıza iyi bir gelecek yapamadiktan sonra nüfusun artması bizim için enbuyuk dezavantajdir.
  • 4 Yıl Önce

Süreyya kaya

TURKLER MI DOĞURUYOR...SURIYEDEN GELENLER DOĞURUYOR...30 YAŞINDA 6 COCUGU OLANLAR VAR..14 COCUK DOĞURAN SURIYELI OLDUĞUNU DUYDUK... ÇOK ACI...DOĞURDUKTAN SONRA NİKAH KIYDIRAN SURIYELILER DOLU...
  • 4 Yıl Önce

Guru

Dış güçlerin işi ;)
  • 4 Yıl Önce

Kkk

Sizin eseriniz ülkenin ekonomik şartları çocuk yapmaya evlenmeye izin veriyorum, ülkede yoksulluk olunca fuhuş ahlaksızlık artar. İstedigin kadar din sömürüsü yap
  • 4 Yıl Önce

EYT

Bu pahalılık la insan kendine zor bakar oldu Durmak yok 3 çocuk yapın sonra şükredin
  • 4 Yıl Önce

Erhan

Para bulduk evlendik diyelim sonra para bulduk ev araba geçimi hallettik sonra gene para bulduk çocuk dogurduk okulu yediği içtiği bakıöı giderlerini karsıladık kolay sanıyorsunuz türkiyede sanırım
  • 4 Yıl Önce

Ahmet egemen

Bu kadar üzülmeyin.Nasıl olsa suriyeli'ıraklı'afganlı din kardeşlerimiz beşer onar doğum yapıyorlar.Beş yıla kalmaz evelallah hepsini sollarız.Bizde bu kafa olduktan sonra resmî dilimizi de arapça yaparız olur biter.
  • 4 Yıl Önce

Kayı

Chp nin light lileri acil çocuk yaşın.
  • 4 Yıl Önce

Sezayi

Kimse 2 den fazla cocyk tapmitor artik, kimisi bunu ekonomik olaya bagliyacak ama kesinlikle degil ve kesinlikle alakasi yok, bence bunun sebebi insanlarin rahatina çok düşkün olmasina bağlıyorum
  • 4 Yıl Önce

Ali

Sağolsun iktidar çıkardığı aile yasaları ile 6284 ve kadına pozitif ayrımcılıkla aile mi bıraktı
  • 4 Yıl Önce

Millet

Mama ve çocuk bezlerinin inanılmaz pahalı oluşu, geçim sıkıntısı bunları düşündükçe çocuk çok zor birde eğitim süreci var ekonomik anlamda altından kalkınılmıyor.
  • 4 Yıl Önce

Saban

Ne yapacak turk kadinlari hem calisacak hem 3 cocugami bakacak hukumet hem kadinin calismasini istiyor hem 3 cocul yapsin eskiden asgari ucret 4 kisiye bakardi simdi oylemi calisan ucretlerini bir noktaya getiren akp eski hale getordi tl ye güvenen halk yari yolsa kaldi faize bulasmayan musluman kardeslerim ne ev ne araba alabildi faize bulasanlar evlerini arabalarini aldi istikrar diye beklerken istikrar sorunu yasaniyor akp muhalefet yetersizliginden iktidar oluyor akp kendi duzeltmektense muhalefeti elestiriyor muhalefette baska telden
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

Bu ekonomik şartlarda gayet doğal, işsiz veya iş bulan da ev kiralarının bile altında asgari ücret. para babalarının kölesi amelesi olması için mi çocuk yapsın millet. Fiyatlar rakamdır artabilir önemli olan alım gücünü artırabilmek. Şu ekonomi de asgari ücret minimum 10bin tl olmalı. Hatta İstanbul Antalya İzmir Muğla gibi illerde 20bin bile kurtarmaz. Adamlar kiralara 30bin yazıyor, Hükümet müdahale de çok geç kalıyor ,piyasa zıvanadan çıkmış durumda.
  • 4 Yıl Önce

emekli

bu gidişle bu hayat pahalılığında bırakın çocuğu, insanlar evlenebilirse şükretsinler, 3 çocuk 3 çocuk, insanlar geçinemedikten sonra ne çoocuğu be..
  • 4 Yıl Önce

hsyn2802

T.C. devletimizin diyanetine göre 4 kişilik bir ailenin 1 aylık yani 30 günlük sadece karnını doyurma bedeli 4800tl iken verilen asgari ücret 4250tl olduğuna göre bu şartlarda hangi çocuktan bahsedilebilir ki?
  • 4 Yıl Önce

Endişeye mahal yok

Korkmayin bunlar Fransadaki Türklerdir kale iceriden fetholunuyor:))
  • 4 Yıl Önce

Enişte

Sanki dünya şampiyonluğunu kaptırdık,millet geçinemiyor,çocuğa nasıl bakılacak dalgamı geçiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

İnsanlar zor geçiniyor 4250 asgari ücret ne bekleniyor adam ay sonunu zar zor, kör belâ getirmeye çalışıyor zaten cocuguda bu kesim yapıyordu yani 3 5 çocuk olarak bu maddi imkanlar dahilinde bu artık hayal ,Fransa ya gelince onlar kadın hamile kaldığı anda belli oranda maaşa baģlaniyormus gerisini anlatmaya bile gerek yok.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa33

5 senedir çekişmeli boşanmam devam ediyor. Yazıklar olsun bizi rezil edene. Başka bir kadınla evlenebilseydim,devlet izin verseydi 2-3 çocuğum olmuştu belki de ... AKIT bize sahip çık.. çünkü benim gibi onbinler var. Yusuflar zina ya maruz bırakılıyor .
  • 4 Yıl Önce

Pandora

Bu ekonomik ve sosyal şartlarda çoçuk yapmak ne denli doğru olur.
  • 4 Yıl Önce

Metin

Ülkeyi batırdınız İnsanlar aç nasıl çocuk yapacak.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Mülteci ve siyahi nüfus un artışı dır muhtemelen zira kanunen AB de 3 cocuk doğduğu an Ebeveynleri yurt dışı yapamazsın
  • 4 Yıl Önce

Talat

3- 4 çocuk dediler 3 çocuk yaptık. Sonra, legal veya illegal yollardan Türkiye'ye gelen insanlar ucuz işçilik diye tercih edildi devlet buna göz yumdu bizimkiler sinek avlıyor. 3 çocuğun gelecek kaygısından. Millet te 4. Çocuğu yapmaya ne maddiyat , ne maneviyat , nede açlıktan takat kaldı. Eşler sabaha kadar para kavgasından birbirine sarılamıyorki. Mülteci çalıştıranlar sarılıyor onlarda çocuk yapmıyor.
  • 4 Yıl Önce

ERHAN

çalışmalara hız,verelim
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23