• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Allah sizin cezanızı versin! Bunların akıllanacağı yok

Ankara’nın Sincan ilçesinde çaya gelen zammı fırsat bilip çay reyonunu boşaltan bir süper markete zabıta tarafından ceza kesildi.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

vatandaş

o talimatı kimler verdiyse o çeza kişi sayısıyla çarpılarak verilmeli.
  • 4 Yıl Önce

bir

İngiltere'de, bu zamana kadar görülmemiş enflasyon var, zincir marketlerin ismini saydılar, halk zorlanmasın diye ya fiatı düşürerek ya da aynı seviyede tutarak Devletinin enflasyona yenilmesin diye tedbir alıyor, muhalefette enflasyon olsun diye elinden geleni yapıyor
  • 4 Yıl Önce

emekli ismail

ne yapsın adamlar. bedavamı satsın. çaykur bile %44 zam yaparken hiç eleştiri yok. 
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Yani suçlu marketmi yoksa %76 yaş çaya zam yapan zatmı, bunu yaptığında kuru çaya zam geleceğini hiç düşünmedimi bu zat, bugün halk zarında esnafın üçte biri tezgah açmamış, açanların sattıkları ürünlerin fiyatları ise uçmuş resmen, allah bu millete acısın, 55 yaşındayım hiç böyle rezil bir dönem görmedim.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

HER YERDE AYNI REİSİ YANINDAKİLER UYUTUYOR BÖYLE GİDERSE REİS KAYBEDECEK YAZIK OLACAK ÇÜNKÜ REİSE HİYANETLİK YAPAN ÇOK KİŞİ VAR AK PARTİDE
  • 4 Yıl Önce

Akif

Bu market başka şubesinde teyzeyi servisinden indiren market değil mi, Allah ıslah etsin
  • 4 Yıl Önce

hay bin gunduz

gavur ellerinde bir iki avro zam gelir ama esnaf asla elindeki ürüne zammı yansıtmaz yeni aldığı ürün fiyatına göre kar alır, bizde şllllAAAAAAAKKKKKKK
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Yaş çaya 3 lira kuru çaya 40 lira
  • 4 Yıl Önce

emekli

normal, böyle iktidara böyle esnaf, sen vatandaşını koruyamazsan sonuç budur..
  • 4 Yıl Önce

E. T

Bence fabrikadan çıkan her ürünün üzerine parekende satış fiyatı yazılmalı. Fırsatçılar kafasına göre zam yapamaz o zaman
  • 4 Yıl Önce

Muhammed

Devlet devletliğini ne zaman gösterecek merak ediyorum. 
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Ruhsatını iptal et bir ikisinin bak nakalım yapabiliyormu memleketin sahibi yokki herkes karton kral
  • 4 Yıl Önce

Mahmut Tekin

Dış güçlerin! işi olsa gerek
  • 4 Yıl Önce

Alperen

Gimsa sahibi FETÖ den içeri alınan firma diyorlardı, demek bunlarda tövbe etmek ve pişmanlık yok, devletimizin gevşekliği adamlar dahada inadına giderek millete ve devlete kapa tutabiliyorlar.
  • 4 Yıl Önce

fuat

bunlarin aa biz yanlis yapiyoruz hainlik bu vazgecelim bu davranislardan demesini bekliyorsaniz cok yanilirsiniz asla vazgecmezler 
  • 4 Yıl Önce

Mikail

Bunların cezası şube sayılarını ceza oranının da önce .gün . kapatma sonra da tam kapama gerektirir nokta...
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

BU FIRSATÇILARA VE STOKÇULUK YAPANLARA ASLA TAVİZ VERİLMEMELİDİR HESAP SORULMALIDIR VE CEZALANDIRILMALIDIR.
  • 4 Yıl Önce

Teyyo dayı

Amin, amin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23