• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

2 yaşındaki bebeğini bıçaklayarak öldürmüştü! Annenin ifadesi kan dondurdu

Antalya'nın Manavgat ilçesinde 2 yaşındaki kızını bıçaklayarak öldüren anne tutuklanırken, bir hafta önce 2 yaşına giren bebeği de aynı saatlerde toprağa verildi. Annenin ifadesinde psikolojik sorunlar yaşadığını, kızını emzirdikten sonra boğmaya çalıştığını ve daha sonra meyve bıçağı ile bıçakladığını, neden yaptığını bilmediğini söylediği öğrenildi.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

mahoaga

'İnsanların kalplerine vesvese veren sinsi vesvesecinin şerrinden', 5 vakit namazla Allah'a sığınmak çok önemli.
  • 4 Yıl Önce

yasin

ÖLEN ÖLDÜ. 3 HAFAT KALSA NE OLUR 3 YIL KALSA NE OLUR. BAŞKA ÇOCUKLARI OLUNCA ÖLDÜRMEYECEĞİ NE MALUM.
  • 4 Yıl Önce

Adam

Bu toplumun bu hâle gelmesinde siyasilerin büyük vebali var hem maddi hem manevi en sonunda başardınız
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23