2 yaşındaki bebeğini bıçaklayarak öldürmüştü! Annenin ifadesi kan dondurdu
Antalya'nın Manavgat ilçesinde 2 yaşındaki kızını bıçaklayarak öldüren anne tutuklanırken, bir hafta önce 2 yaşına giren bebeği de aynı saatlerde toprağa verildi. Annenin ifadesinde psikolojik sorunlar yaşadığını, kızını emzirdikten sonra boğmaya çalıştığını ve daha sonra meyve bıçağı ile bıçakladığını, neden yaptığını bilmediğini söylediği öğrenildi.
mahoaga
yasin
Adam