• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Koca duyurdu: Meclis'ten geçti

Kadına ve sağlık çalışanlarına yönelik şiddetin önlenmesine ilişkin kanun teklifi, TBMM Genel Kurulunda kabul edilerek yasalaştı.Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, konuyla ilgili 'Sn. Cumhurbaşkanımızın 14 Marttaki iradeleriyle başlayan; sağlık çalışanlarını şiddetten, Malpraktis davalarında yaşanan haksızlıklardan yeni kanuni düzenlemelerle korumayı amaçlayan süreç, Meclis'te tecelli eden Milli İradede karşılığını bulmuştur. Kendilerine teşekkür ediyorum.' dedi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ümitt

Eh çok iyi olmuş, ama içerde saldırgan olan doktorların da saldırganlığını on kat arttırır bu düzenleme. Artık sağlıkçı kavgaları değil cinayetlerini konuşur hale gelecek gibiyiz. öyle ya sırf doktoru itelediği için 5 yıl hapis alan biri ya hapisten çıktığında yada ailesinden birisine bu cinayeti yaptırabilir. Bari adam ölfüreyim de gidip yatayım, yattığıma değsin diye düşünebilir. Bence tek tarafı kutsamak çok sakıncalı. benden söylemesi...
  • 4 Yıl Önce

Metin Uyulan

Memleket delirdi üstün zümreler Ülkesi olduk . En üste kedi köpek arkasında kasım sonra Adliyeciler , Sağlıkçılar böyle devam ediyor bu iş . Sonuç 80 milyonluk Memlekete 400 bin tutuklu ve Hükümlü .
  • 4 Yıl Önce

Taha

Doktor, canı burnunda ki hastaya her türlü olumsuz davranış da bulunsun ,hastada gık dedimi hemen beyaz gömlek mı neyse onu devreye sokun !!hastayı cezalandırır bu nasıl adalet!
  • 4 Yıl Önce

salih örs

BAKAN EFENDİ,ÜLKE YÖNETİMİNİ DE DOKTORLARIN ELİNE VERSEYDİNİZ BARİ.HABERİNİZ VARMI MİLLET SAĞLIK OCAKLARINDAN KOVULUR OLDU.TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ YUVALANMIŞ BURALARA.
  • 4 Yıl Önce

Haydar Kaya

İyi. Şimdi de sıvayın bakayim...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23