• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

LPG ile mutfak tüpü dolduran istasyona tövbe ettirecek ceza!

Diyarbakır'daki bir akaryakıt istasyonunda LPG ile mutfak tüpü doldurulduğunu tespit eden ekipler, istasyona 835 bin lira idari para cezası uygulandı.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

mutmain

Yine fakirlik edebiyatı yapan dingiller ortaya çıkar..
  • 4 Yıl Önce

Mehmet kara

Bırakın gumlesinler size ne
  • 4 Yıl Önce

Vehbi

Arabaya ayrı, eve ayrı fiyat. Hukuk bunun neresinde?
  • 4 Yıl Önce

YUH BE.!!! UTANMIYOR MJUSUNUZ.???

PEK VİCDANSIZCA BİR CEZA OLMUŞ. YA ÖYLEYSE LPG İLE MUTFAK TÜPÜ FİYATI ARASINDAKİ FİYAT FARKININ YÜKSEKLİĞİNDEN UTANMIYOR MJUSUNUZ.???
  • 4 Yıl Önce

Aziz

Vergi kaybı olacak diye neler yapıyorlar bak. Halbuki tesiste de aynı gaz dolduruluyor 12 litre gaz bu şekilde 160 lira tesiste dolunca 350 lira. Devlet vatandaşa da aynı yaklaşımda bulunsa ya! Hayır bulunmaz vatandaşa adaletsizlik diz boyu, suçlular denetimli serbestlik ile yeni suçlar işlesinler diye salıveriliyor. Mazlumların feryadı gökkubbeyi doldurdugunda ilahi adalet tecelli eder.
  • 4 Yıl Önce

Zeki Gedikoğlu

12 kg tüp elde etmek için 23 litre gaz bastırman gerek 259 liraya tüp satılıyor değermi?
  • 4 Yıl Önce

ebubekir hatiboğulları

DEMEKKİ İNSANLAR O HALE GELDİ CEZA SANDIKTA KESİLSİN
  • 4 Yıl Önce

Yeter gari

Ben bu ülke için çalışıyorum vergimi veriyorum arkadaş birde aldıgım yiyecek içecek kıyafet benzin gaz tüp için neden vergi veriyorum kdv yetmiyor birde özel tüketim vergisi ötv ödüyorum buzdolabı özel tüketimemi giriyor tüpgaz özel tüketimemi giriyor vergi vergi enflasyon enflasyon nereye kadar ülkede insan kalmayacak yeter gari
  • 4 Yıl Önce

Konuları araştırın lütfen

Buraya yorum yazan alpere bir çift lafım var 2008 de petrolun varili 144 dolar ken fiyatlar nasıldı enflasyon ne kadardı döviz kurları ne kadardı bunu araştır bakalım bugünkü ekonomiyle bir karşılaştır devletin benzin ve türevlerinden ne kadar vergi aldığına bir bak ondan sonra yorum yap
  • 4 Yıl Önce

çetin canca

izi tebrik ederim. bu millet geçmişi orgulamaz teraziye koymaz nereye itilir oraya gider

Alpere cevap

Petrol dışarıdan geliyor ama hükümet benzinden gazdan hem kdv hemde ötv alıyor hiç olnazsa bunların bir tanesini almaktan vazgeçsin ha ne dersin bu günkü ülkedeki enflasyonun sebebi hükümet bu hükümet döneminde petrol fiyatları 150 dolar civarındaydı ama o zaman bu kadar enflasyon olmadığı için fiyatlar bu kadar yükselmiyordu biraz araştırın hükümet para basmaya devam ettiği sürece de tüp fiyatı yakında 500 olur
  • 4 Yıl Önce

Koyu AKP'li

Gücünüz garibana mi yetiyor? Gidinde pompadan hava basanlara böyle ceza kesin. Rezillik..
  • 4 Yıl Önce

Gazi27

Kesin kesin. Mutfak tüpü 320 TL olmuş
  • 4 Yıl Önce

Ali

Ne yapsın insanlar 330tl olmuş bir tüp madem öyle ucuzlatsınlar
  • 4 Yıl Önce

Mücahit

120 tl olan tüpü 300 tl yaparsanız olacağı bu vatandaş gecim derdinden hükumetin derdi başka
  • 4 Yıl Önce

alper

buraya yorum yazana bir çift lafım var bu bahlin sorumlusu hükumet demiş acaba bu fikirsiz gaz veya petrol Türkiye topraklarındami çıkıyor 
  • 4 Yıl Önce

NİYE Kİ ONA GÖRE BİR AYARLAMA YAPILSA

Bu işe bir çözüm bulunsun lütfen gariban vatandaşa bir katkı olmazmı acaba. Devlet buna çözüm bulsun lütfen. Eğer kaçak olursa sıkıntılı olur.
  • 4 Yıl Önce

thunder

cezayi yazmakta sorun yok,,tahsil edildimi yada edilebilecekmi ??
  • 4 Yıl Önce

Orta direk yok oldu

Bir 12 kg tüpün fiyatı 300 lirayı geçmiş hükümet bunun sorumlusu insanları böyle işler yapmaya sürüklüyor yeter artık nedir bu orta direk diye bir kesim kalmadı herkes fakirleşti bizleri bu hale getirenler utansın
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23