• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'Petrol yok' diye kapatılmıştı! O ilimizde flaş gelişme

88 yıl önce yeterli rezerv olmadığı gerekçesiyle üstü kapatılan 'Basbirin-1' kuyusunda sondaj çalışmaları devam ediyor. Bölgeden güzel haber her an gelebilir.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hasan

Petrol fiyatı şimdi olduğu gibi 110 dolar olsaydı o zaman da kim olsa çıkarırdı
  • 4 Yıl Önce

emekli

bulunan petrolün piyasaya verilmesi 2023 seçimlerinden hemen sonra olacak 
  • 4 Yıl Önce

Gence

artık kendi petrolünü çıkarmaya cesaret edemeyen ülke değiliz.
  • 4 Yıl Önce

Akıl küpü...

Normal 88 yıl önce teknoloji günümüz seviyesinde değildi .
  • 4 Yıl Önce

Yom

Seçimler yaklaştıkça petrol, elmas, doğalgaz, altın, gümüş, bor, su gibi envai çeşit zenginliğimiz olacaktır. Sonra pat diye unutulur tabii
  • 4 Yıl Önce

Mardinli Hoca

Büyük şeytan İngiltere Türkiye'yi petrol siz bıraktı.Kerkuk ile Süleymaniye Türkiye ye olsaydı durum bam başka olacaktı.Ama maalesef lozana giden heyet tarafından Türkiye için çok mühim olan Kerkük ve Musul ve Süleymaniye büyük şeytani İngiltere ye hediye etti.Utanmadan Kemalistler Lozan Barış antlaşması zaferdir.Neresi zaferdir Türkiye'nin kanatları kopardılar
  • 4 Yıl Önce

Cino

Dünyanın en büyük petrol yatağını mı bulduk yine. Hadi hayırlısı
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23