• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İmamoğlu tükürdüğünü yaladı

Karadeniz turunda özellikle Nagehan Alçı'nın da yer aldığı fotoğraf üzerinden kendisini eleştiren Fazıl Say, Gökhan Özoğuz ve Atilla Taş gibi CHP yandaşı isimlere rest çekip "Akıllı olmaya davet ediyorum. Vız gelir tırıs gider. Hiç umurumda değil" tepkisini gösteren İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, tükürdüğünü yaladı.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmet Soylu

Bin eko bin üstüne tırıs giden eşekleri, ye eko ye tıpış tıpış sandığa giden koyun nimetlerinin etinden
  • 4 Yıl Önce

İmamoğlu Mansur Yavaş' ın gerisinde kalmıştır.

Başkanlık için Allah korusun yazdıysa bozsun , ikinci bir lüks şatafat gösteriş mal mülk meraklısı mütevazı olmayan bir başkan hiç çekilmez ......
  • 4 Yıl Önce

Yeterince sınadık ,

Başkan karadeniz'li biri olmasın da kim olursa olsun.......
  • 4 Yıl Önce

Mehmet öksüz

Boşuna dilemişsin özürü seninde gerçek yüzünü gördük vedigim oylar haram olsun dilerim 6 tılı masa seni aday göstermez .
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

NE OLDU ARANIZA KARA KEDİ Mİ GİRDİ? : )
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Yiyemedinmi beton eko cana havale et o halleder
  • 4 Yıl Önce

Hamza

Adama herşey yakışıyor
  • 4 Yıl Önce

Murat

Yüce Allah önümüzdeki seneden sonra siyasi sebege döneceği günlerin provasını yaptırıyor imamınogluna bunlar daha iyi günleri acziyet içinde rezil olacağı halkın tekmeyi tam indireceği günleri de görecek ama ben bunun yancisi ideolojik kabizlari çok merak ediyorum bunlar olurken kivranacaklar sizlanacaklar doğruya doğru eğriye eğri diyinki muhalifliginiz bir ağırlığı olsun diye çok söylendi sonrası bakın ideolojik kabızlık buda fazlaca hazımsızlık yapar uzun zaman gideri var dendiği halde mesele farklı tabi bizde engin ardıç abimizin dediği gibi bir yerlerimizde güleriz artik
  • 4 Yıl Önce

Ömer Faruk demir

Vaay be. Ne nagehanmış. Her yerde var. Vay İsmail sende bir yer bulmuşssun Rabbim akibetimizi hayretsin. Neye müstahak isek öyle olacağız. Yarabbi içimizdeki beyinsizler yüzünden bizi helak etme Hep beraber bize hidayet nasip et Amiin
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

Kendine yakışanı yapıyor kıvırmak , ukalalık ve beceriksizlik tamda onun işi
  • 4 Yıl Önce

Hak

Sizin mahalle böyle iste.Anında birbirinizi satarsınız.Devlet,millet ve ümmet diye bir derdiniz ve davanız yok.
  • 4 Yıl Önce

Adalet

Kibir abidesi cakal..Kokusmus mahallesinin baskısıyla tükürdügünü yalatmıslar..Sunu asla unutmaki Fatih sultan hanımızın kabrine ellerin arkada girmedeki mesajını,algıyı cok iyi biliyoruz ve bunu asla unutmıcaz,not ettik
  • 4 Yıl Önce

Sizde olmayan

Özür dilemek erdemdir oda sizde yok akit onun için sizin anlayabileceği iz birşey değil özellikle görevi gazetecilik değil sadece iktidara yalakalık için herkese çamur atanlar anlamaz inş Allah size de nasip eder
  • 4 Yıl Önce

Akp

Niye onlar trol değilmi
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23