• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Arabistan ile yeni bir dönem başlıyor

Suudi Arabistan’a iki günlük ziyaret gerçekleştiren Erdoğan, Cidde’de Kral Selman bin Abdülaziz El Suud ve Veliaht Prens Muhammed bin Selman ile görüştü. Başkan Erdoğan, sağlık, enerji, gıda, tarım, savunma ve finans alanlarında işbirliğinin artacağı Suudi Arabistan ile yeni bir dönemin kapılarını araladıklarını söyledi. Erdoğan ve beraberindeki heyet yurda döndü.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ali

Allah sow yapanlari sevmez.
  • 4 Yıl Önce

Tik

Ben bir TC vatandaşı olarak utandım. Hükümetin Suud gezisi hiç bir kutsalının kalmadığının son ve kesin kanıtı. Sissi ile ne zaman buluşacak merak ediyorum.
  • 4 Yıl Önce

AYHAN YILMAZ

DEVLETİN PARASI İLE ÜMRE YAPILIYOR OLUYORMU ALLAH AŞKINA GÜNAHTIR BUNLARIN HESABI AHİRETTE SORULACAK BİRGÜN
  • 4 Yıl Önce

Ayıp.

Yahu onca edilen laftan sonra utanç verici değilmi bari onlar geleydi.....
  • 4 Yıl Önce

şüayıp

Birileri karın ağrısına yakalandılar
  • 4 Yıl Önce

ismime luzum yok

sende yaptinmi umreni yakisikli
  • 4 Yıl Önce

Başlar be hacı başlar...

Biliyorsun 150 sene önce oralara istanbuldan iç hatlar biletiyle uçuyorduk......BURASI TÜRKIYE SENIN ZEKA SEVIYENDE INSANLAR VAR HALA BU ULKEDE ve bu insanlar kapalı marasta namaz kıldığını söyleyebilecek seviyede din istismarinada müsait....
  • 4 Yıl Önce

Kanuni

İsrail tamam, s.arabistan tamam , Mısır tamam olur , Suriye zaten tamam , Ukrayna tamam , Rusya tamam , enflasyon ve faiz de tamam . Bu durumda 623S ne olur ?
  • 4 Yıl Önce

Okur

"Görüşmelere ilişkin Başkan Erdoğan, “Hâdimü’l Haremeyn’in daveti üzerine Suudi Arabistan’a bir ziyaret gerçekleştirdik." Dün katildı, bugün Hâdimü’l Haremeyn olmuş. İyi ki gözümüz görüyor, kulağımız duyuyor, aklımız da olanları irdeliyor.
  • 4 Yıl Önce

Edep Ya Hu

Devlet parası ile Halk parası ile Umre. Oysa tayvana fuhuşa gitseydiler, alkışlardım.
  • 4 Yıl Önce

emekli

 devletin imkanlarını hertürlü kullanın. şimdi söyle deriz. arabistan ambargo uyuladığında, ekonomimiz battı deriz. şimdi arabistandan 100 milyar dolar ve ucuz petrol gelecek. biz ise kıskançlığımızdan çatlayacağız. 
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23