• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İBB'den dev(!) hizmet! Bir de "Çalışmıyor" diyorlar

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlar tarafından tahrip edilen Kadıköy'deki Boğa Heykeli için yenileme çalışmaları başlattı. Ekipler, hasar gören Boğa Heykeli’nin çevresini bariyerle kapattı.

44 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Bager

Millet ekonomik krizle hayat pahaliligiyla boğuşurken bu tür şeyler pek haber değeri taşımaz neymiş heykel miş neymiş putmuş asıl gündemde olana gelin yani yere düşmüş ekonomi karşısında heykel kesilen yöneticileri yazın
  • 4 Yıl Önce

Onder şerezdi

Budami battı, yapilmasınmı?
  • 4 Yıl Önce

Abdulcavit

Burdan anlaşılıyorki ibb dürüst ve namuslu işler yapıyor. hiçbir yolsuzluk bulamadılar şehrin içindeki bir heykeli onarıyor diye bunun üzerinden kendilerine bir pay çıkarmaya çalışıyorlar. Bu kadar alçalmayın çok ayıp
  • 4 Yıl Önce

Gökhan kaya

Şakamısınız be siz. Buna hizmetmi diyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin Koçak

Aman ha, heykellere sahip çıkın. Yoksa halimiz perişan. Maazallah...
  • 4 Yıl Önce

boş.ver

eykel.traş.lazim.hemde.fransizinda
  • 4 Yıl Önce

15 gün yetmez

10 kişilik ekip, müdür , müdür yardımcısı, restorasyon görevlileri derken , 3-4 milyon a faturası kesilerek bitirilir.
  • 4 Yıl Önce

Mavis

Tabi size uzak seyler sanatin tarihin korunmasi.dinoparki haber yaptinizmi en buyuk para heykelde o zaman harcanmisti.kutluyorum ibb yi
  • 4 Yıl Önce

Memo

Putcular iş başında başka ne beklenirdiki
  • 4 Yıl Önce

Aç gözlü

Kurbana yetişirse kurbanda keseriz iyi olur.
  • 4 Yıl Önce

Sığırtmaç

Bunu yaptıranlara göre heykel dikmek çağdaş (asri demek, kesinlikle medeni demek değil) olmanın bir göstergesi. Bir de tabi, batı kültürünün taklitçiliği var. Bunlar batının şehirlerini SADECE HEYKEL DİKEREK taklit ediyorlar. O kadar. Diğer yönlerini (ulaşım, çevre temizliği vb.) taklit etmek heykel dikmek kadar kolay olmadığı için, onları beceremiyorlar..
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin

Orası kadiköy CHP nin kalesi herhalde oraya hizmet yapacak, yani müsadere edinde o kadarda çalışsın ya.
  • 4 Yıl Önce

Mehmedi

İşte beklediğimiz hizmet buydu biraz geç oldu ama neredeyse seçim zamanı geldi hadi bakalım heykellerden başladı chp putperest zihniyet,yollar,seller,imar,otopark,trafik gibi gereksiz konulara ne zaman gelecekler...
  • 4 Yıl Önce

Hep Misafir

Boğa heykeli 19. Yüzyıldan kalma bir eser. Restorasyonunun yapılması gayet doğal. En azından Rize'de yapılan estetikten yoksun dev çay bardağından daha güzel. Bu arada dev çay bardağı 60 milyon TL ye mal olmuş. O bardağa da sizler dönüp bakarsınız artık.
  • 4 Yıl Önce

H R

Herhalde İstanbul'da yapılacak iş kalmasında Biga heykelini tamir edeceklerine. En azından virakında boğayı tamir etsinler.belki günün birinde lazım olur. Saygılar..???????
  • 4 Yıl Önce

Hasan Enkavi

San at a saygı,bogacigimiz ,,in şeylerini delmeye kimin ne hakkı var,,onu Fransız heykel traşşşş,bir sandık dolusu altına zar zor yapmıştır,,ünlü ünlü ünlü sanatçının bu yapıtını restore eden İ B B yi kıtılıyor,,Dünya ahir Boğasiz kalmamasını diliyorum,,,
  • 4 Yıl Önce

Nur

10 bölgede metro çalışması varmış ibbnin hangi bölgeler onuda yazsaydınız ya yalan olurda bu kadar yalan olmaz beton döküyor adam beton yapmayı bırak kapatıyor ataşehirde ümraniye metrosu da durdu 2017 başlatılmıştı hangi mtrodan bahsediyorunuz bıktık cehape zihniyetinin yalanından dolanından fitnesinden Allah korkunuz yok bu bir gerçek O' Yüce Rabbim verecek cezanızı tam verecek zavallılar
  • 4 Yıl Önce

Emre kayış

Si ti ye alsanız da evet dev bir hizmet. Bahsettiğiniz heykel tam 160 yaşında ve Kadıköy'ün simgesi. Tebrikler İmamoğlu
  • 4 Yıl Önce

Rolex

Ne yapacaklar 15 günde boğa heykelinin üzerine 15 kat mı çıkacaklar İstanbul'lu aklınızı devşirin bir daha seçerseniz 80 il size lanet okur ona göre
  • 4 Yıl Önce

Hakan

İşçiler boğanın sırtında ise gitmiyor önce bozulan asansörleri ve yürüyen merdivenleri tamir edin metrolardaki
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Bu mu hizmet bende kapımın onunde yıkılan bı duvar var tamir ediyon gelecek seçimde İBB.secimlerine aday olucam beni seçin o heykelin altından olanını yaptırmassam !!??
  • 4 Yıl Önce

Turna

Heykel nire siha nire
  • 4 Yıl Önce

Mine

Chp=heykel
  • 4 Yıl Önce

Erdal deniz

Chp nin 6lı masasına altarnatif.... istanbul şeysi,nin 7hisse danası..
  • 4 Yıl Önce

Vatan sevdası

Bunlar heykelden başka işler bilmez birde vatan düşman larıyla KOL KOLA girmeyi iyi bilir ler maalesef CHPKK bu
  • 4 Yıl Önce

Ekrem açar

Bravo bravo geri zekalılar
  • 4 Yıl Önce

Abdulkadir

aaa ibbye laf yok çokta güzel yatarak çalışıyorlar herşey çok güzel oldu
  • 4 Yıl Önce

Şükrü Şenkal yesinler boğanın çok büyük

yesinler boğanın çok büyük hizmet
  • 4 Yıl Önce

Sercii

Vaaauyyyyy hizmeteee bakkkkk artık bol bol sırtına biner imamogluuu
  • 4 Yıl Önce

Okur

Siz birde gidin eskişehiri görün aman Allah abuk subuk ucube heykeller hayret yani bu milletin parası bukadar değersizmi.
  • 4 Yıl Önce

Sadık

Çevresinide kapatmışlar yazık bunaltacaklar güzel düzenleyinde Hindu kardeşleriniz gelsin
  • 4 Yıl Önce

Nurettlin

İBB gerçekten çalışıyor.reklam yapmıyor, Allah razı olsun.10 bölgede metro çalışması var,bunu sizin gezte haber yapmaz.
  • 4 Yıl Önce

Tuncay

Bunların ustalık alanları zaten heykel yapmak. En iyi anladıkları is.!!!!
  • 4 Yıl Önce

Veysel

Aman ne hizmet ne hizmet, sonra demezler mi engelleniyoruz
  • 4 Yıl Önce

Atillah

Heykeller ile milletin parasını çarçur ettiniz eğitime harcamanıza kullansanız daha iyi olmazmı cahiller hani kreşler acacaktiniz hani öğrenci yol ücreti düşecekti daha bindirdiniz
  • 4 Yıl Önce

Hatun

Bu hizmeti 5 yıl öve öve bitiremezler. Hatta kitap bile yazarlar
  • 4 Yıl Önce

Kayısı kentli

Bunlar her caddeye heykel yapar ama engelleniyorlar...
  • 4 Yıl Önce

Umuda

İBB çalışıyor yeni heykeller yapıp eskilerini tamir ediyorlar  
  • 4 Yıl Önce

Süleyman tunc

Heykel çılgın piri bunlar. Birde çalışmıyor diyorlar
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

putperestlikte tek rakip kuzey kore. kimyon sizi kiskaniyor len.
  • 4 Yıl Önce

ümit

yine yandaş birilerine bir kaç yüzbin tl. uçurulacak. boğanın eski yeri beylerbeyi sarayı bahçesidir. eskiden eski kaymakamlığın önünde bir ara da spor ve sergi sarayı(L.kırdar)önünde durdu. boğacım bizim elimizde neler çekti yahu. üstüne tırmanan bizim iki ayaklı öküzler eskitti garibimi bir de avuçlamaktan parlattılar alt nahiyesini.
  • 4 Yıl Önce

Nur

Bu ne ya alt tarafı bir boğa heykeli getrisi ne kafamı çevirip bakmam hindumusunuz be adamlar oldu olacak yanına bir kaç maymun ekleyin chp kim hizmet kim bırakın ya bu kıldan tüyden işleri
  • 4 Yıl Önce

Uğur

Sanat eseri isteniyorsa güzel mimari eserler yapılsın (modern çirkinlikler ve Osmanlı tarzının betonarme taklitleri değil), güzel tablolar yapılsın (Bedri Baykam tarzı saçmalıklar değil); etrafa tonlarca faydasız çirkin taş dikilmesin put gibi.
  • 4 Yıl Önce

Emaneti ehline verin

Milletin parasi car cur oluyor.Bu ulkede bir yetkili abimiz yok mu bunlari soruşturacak..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23