• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'Zamana ihtiyaç var'

A Haber canlı yayınında konuşan Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, süresiz nafakaya ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Harun

16 sene yetmedimi?
  • 4 Yıl Önce

Sadık ERTÜRK

Nafaka kanununun adaletli olmadığına herkes inanıyor ama kimse yetkililer bir adım atmıyor. Nafaka kanunu boşanmaları artırıyor. Evlilik dişi yaşamayı özendiriyor. aile yapısını bozuyor. Yetkili kişiler anlamıyor. Yeter artık.......
  • 4 Yıl Önce

mağdurlar

4 yıldır az bir zaman mı söz verdiniz tutmadınız. daha neyin derdindesiniz. yemiyoruz bu ayakları sn bakan. 2023 te ektiğinizi biçecek ve mağdurlardan tek bir oy bile alamayacaksınız ne sn. erdoğan be cumhur ittifakı bunu da siz anlayın.
  • 4 Yıl Önce

mahoaga

Cumhurbaşkanımıza, Adalet Bakanımıza ve tüm kanun yapıcılara ve hakimlere (İMAN EDİYORLARSA) Maide Suresi 44, 46 ve 47. ayeti kerimelerini okuyup gereğini yapmaya çalışmalarını öneriyorum.
  • 4 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Mümkün 'ler dahilinde baz alınacak referansımız var yeter artık garbın gölgesinden kurtulmalıyız net onların itiraz etmediğini üç kez düşünmeliyiz gözden geçirmeliyiz.....
  • 4 Yıl Önce

AHMED

Eeee.. bir gün evli kalana süresiz nafaka vicdan kabul etmezmiş. 10_15 yıl evli olup kocasını aldatan, bunu ispat ettiği halde nafaka ödemeyi vicdan kabul eder mi? Eşinin bilgisayarından belge almak suç, takip etmek suç. Her şey özel hayat. Kadının nafaka alıp sevgilisiyle yemesi serbest. Yok böyle bir şey kanunda demeyin.Çevrenize bakın.
  • 4 Yıl Önce

Haydar Kaya

Sayin bakan, Muslumanlarin islam hukukuna bakarsaniz çözüm önerisi var. Bosuna başka çözüm önerisi aramazsiniz. Islamin diğer hukuklarini da incelemezi tavsiye ederim.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Hak mal mülk Allahın verdikleridir Allahın adaletinde bu mala kadedeninde cezası vardır. bu malı ben senden alıp ona veriyorum diyemezsin Allahın hükümleriyle hükmetmemek açık küfürdür bu zulum ve bozgunculuktur bu hırsızlıktan beterdir bu mal rejimi ile ve nafaka ile yapılan haksız peşkeş çeşkme miras ile yapılana ek olmuş ve zulmu küfrü dahada arttırmıştır ayrıca Allahın düzenlediği bu konularda cebren boyun eğdirme girişimi şirke zorlama gibidir bu enam121 maide 44 bildirilmiştir bu işte gerçek namus olan ebedi saadete kasdetmek tecavüz etmektir bunun hesabı yoktur bu açılmış çığırdan etkilenen tüm cürümlerden bir hisse vardır karar vericiler için laik demokraside seçim sebebiyle seçmende katılımı sebebiyle bunlardan hisse alır şirk küfür kırmızı çizgidir dinden çıkarır ebedi cehennemlik yapar şirkin affıda söz konusu değildir.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Madem öyle bu yanlış kanunu bizmi değiştireceğiz halk sizi neiçin seçti ne kadar abtalca kanun varsa bu ülkede
  • 4 Yıl Önce

Salih

Çıkaramazsinız, İstanbul sözleşmesine uymaz. Efendileriniz izin vermez.
  • 4 Yıl Önce

Gerek yok

Bu nasıl bir insan nasıl yönetici yapıyorlar bunları halk bunlara güveniyor. Türkiye tarihi ruhunu bu kadar şeytana satmış başka yönetici grubu görmemiştir. Elbette o ilahi Adalet gelecek! Hepsi için! Allah bu millete çektirdiklerinin binlerce katını cektirmeden canlarını almasın.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23