• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sol medya yine gümledi! İşte Mahir Ünal ile 'açım' diyen vatandaşın diyaloğu

AK Parti 24, 25, 26. Dönem Gaziantep Milletvekili ve gazeteci Şamil Tayyar, AK Parti Grup Başkan Vekili Mahir Ünal ile 'açım' diyen vatandaşın diyaloğunun yer aldığı videoyu yayımladı.

26 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

resat

chpkk nın su bedava elektirik bedava, herşey bedava yalanlar silsilesi siyasetinin ürünü,,merhum mısıroglu hocanın dedigi gibi pırıl pırıl milleti yüz senede ne hale getirdiler,,
  • 4 Yıl Önce

samimi

Allah göz gönül tokluğu versin...insanın karnı değil gözü aç olunca ... şifâsı kendinden yukarı değil, kendinden aşağıya bakmak...
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

varlığı olupta malı mülkü olup yalan söyleyen insanları sevmiyorum bizde de biri var ağlanır ağlanır param yok der ertesi gün gider son model telefon alır 3 gün sonra onu satar yenisini almış hani paran yoktu dersin abi abiii abiii der hatta bir karı koca var hep ağlarlar heppp bir baktım son model araç almışlar erkeğin 32 dişi görünüyor hani paran yoktu ne ayak dersin abi abii abiii sus yalancı hatta biri daha var görseniz para veresin gelir bir daire bir araba almış hani paran yoktu abiiiii abiiiii diyor sussss abiiiii abiiiii diyor
  • 4 Yıl Önce

Zekeriya

Bir aç vatandaşımız da yorum yazan beyni aç fikri aç dili aç olan Zihni yaratığı.Diğer zavallıyı doyurursun da bu yaratığın aklını fikrini dilini düşüncesini nasıl doyururuz bilmiyorum.Buna dünya yumurta kadar olsa da yuttursan yine doymaz çünkü bunun da karnı aç değil.
  • 4 Yıl Önce

Zekeriya

Karnı aç olanı doyurursun da bunun gibi gözü açı nasıl doyurursun bilen varsa söylesin inanın memlekette açım diyenin yüzde doksanının kapısında domuzu eksik.Açım diye bağıran bunun gibi zavallılar devleti milleti nasıl söğütlerimin derdinde.Ak parti döneminde açız diyen varsa yalan söyler.Ülkem ve insanı o kadar zengin ki beş milyon Suriyeli doydu fakat doymayan tek yaratık bu mahluk kalmış.Açım diyen tokluk fesadının üzerinde tepiniyor.
  • 4 Yıl Önce

Gecer dünya kalir bir ah

Vallahi belediyenin kapisina yardim icin gitmeye utanirim.800 tl net gelirim var.180 tl de kira gelirim.Sagligim iyi degil.uc ayda bir temizlige gidiyorum.iki ev 500 de oyle geliyor.Ama şükür ettikce Rabbim veriyor.vergilerin parasini biriktiriyorum.Yardim bile yapiyorum.Devletimden Allah c.c razi olsun.Kim ihtiyaci olmadan devletin kapisini calip para istiyorsa o da kendi vicdanlarina kalmis gözüm olmaz.Ama şaşarım.
  • 4 Yıl Önce

kamber

100 tane hayvanın var ve sen açsın öyle mi? chp li milli şef İnönü zamanında olsaydın o hayvanların vergisini ödeyemez birde vergi ödemek için borç alırdın
  • 4 Yıl Önce

Abdülkerim bin Aziz

Açım diyen, geçinemiyorum diyen, ekmek kuyruğunda bekleyen Suriyeli gören var mı?
  • 4 Yıl Önce

Sandık gelecek.

Elektrik doğalgaz benzin gıda vb herşey ikiye katlandı enflasyon%100 ü geçti bırakın şakşakcılığı... .
  • 4 Yıl Önce

Serdar

İnsan gerçekten muhtaç durumda olabilir. Nice evlerde ne sıkıntı çeken ama dört duvar arasında kendi halinde derdini kimseye bildirmeden yaşayanlar vardır.  
  • 4 Yıl Önce

ata

yüz tane hayvanı var.. bi şey demiyorum... orta halli bi doktordan daha zengin...
  • 4 Yıl Önce

Veli

Açım diyenlere bakıyorum da göbekleri davul gibi olmuş yiyip içip semirmisler dobo gibi olmuşlar hala açım diyorlar
  • 4 Yıl Önce

Diken

Atın bu …. ateşe
  • 4 Yıl Önce

Muhammet

2000×100=200.000tl eder. Bumu açlık
  • 4 Yıl Önce

erhan kabardey

insanoğlu bu doyumsuzdur,hep açtır ve hep aç kalacaktır ,,, 
  • 4 Yıl Önce

hakikat

küllün yalancı bu millet azdı  
  • 4 Yıl Önce

Tarık

ACİLEN KOYUNLARI AÇ GÖZLÜDEN ALIP İHTİYAÇ SAHİBİNE VERİN.
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Allah gözünü toprakla doldursun utanmaz adam  
  • 4 Yıl Önce

Türkoğlu

Kardeşim ne yapalım akp liler büt dünyayı yediler hukuksuz şekilde yemeye devam ediyorlar yinede açlar Allah doyursun. Doymazsanız gariban insanların rızzkını yiyiyorsunuz sonunda garibanlar nasıl olsa fazla garibanları yiyin. Size kim insan yazıyı yazanada kim gazeteci diyiyorsa....................
  • 4 Yıl Önce

Zihni

Tabi ya faturalar anormal değil piyasa anormal değil maaş zamları eflasyon altı normal eflasyon gıdada %80 lerde herşey normal çok güzel mi Demeki yoksa bir kulp takarsınız
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

YUZ HAYVANIN VAR ACIM DIYORSUN  
  • 4 Yıl Önce

Aslında 101 tane hayvan var

Biri 2ayakli.. bunlardan memlekette maalesef çok var.
  • 4 Yıl Önce

Kervancı

Bu adam aç degil aç gözlü.......
  • 4 Yıl Önce

ruşen

tam isabet...doğru teşhis. aç gözlü...at gözlüklü yamuk.

Salihce

Aç mı varmış memlekete? Yalan! Herkezin işi tıkırında ! Vatandaş şaka yapıyor! 2071 e kadar AKP ! dicem ama!!!
  • 4 Yıl Önce

ulan dingil önce dinle sonra yorum yap. adam 100 hayvanım var açım diyor. doğru belkide açtır ama sizin gibi sazan değil..

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23