• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Namaz molasına destek istemezükçülere tepki

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, vatandaşların yoğun isteği üzerine şehirler arası seyahatlerde molaların namaz saatlerine göre ayarlanması için bir teklif yazısı hazırladı. Diyanet’in hemen her çalışmasına karşı çıkan malum istemezükçü zihniyet, Müslüman bir ülkede vatandaşa getirilen ibadet kolaylığına da hemen karşı çıktı. Azınlık istemiyor diye çoğunluğun ezilmeyeceğini ifade eden İlahiyatçı STK temsilcileri “İsteyen namazını kılar, isteyen ihtiyaçlarını giderir. Ne var bunda karşı çıkacak” sözleriyle istemezükçülere tepki gösterdi.

17 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

RÜZGAR

oylemiİİİİ...yok kesermişde öldürümüşde..benim elim armutmu topluyor 
  • 5 Yıl Önce

SADIK

Helal marketler kurdunuz, helal seyahat firmaları kuramıyor musunuz? Tercih hakkı olmalı.
  • 5 Yıl Önce

Türkiye'nin %20si Alevidir, o zaman Cemevlerinde de mola versin!

Kendilerini bu ülkenin sahibi zanneden ve bu gibi konulara takıntılı olan %10-12lik AZILI AZGIN AZINLIK için yazıyorum bu yorumu özellikle. Nüfusun % 17 civarı ateist-deisttir, %5 civarı hristiyan ve musevi vardır, kalan %40-45 ise Müslümandır ama çoğu Cuma namazı Müslümanıdır. Herkes kaç kişi olduğunu bilsin ve AYAĞINI YORGANINA GÖRE UZATSIN diye yazdım, yoksa ERKEN ÖTEN HOROZU KESERLER!
  • 5 Yıl Önce

Türkiyem

Namaz molasi müslümanin hakkıdır
  • 5 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Karşı çıkan arkadaşlar sizde hiç mi beyin yok ,otobüs şöförü molalarını namaza göre ayarlar olur biter bunda ne var zaten her 3,4 saatte bir durmuyormu bu otobüs duruyor ee size ne batıyor da laiklik vs diye çığırıyorsunuz. 
  • 5 Yıl Önce

KENDİSİ

KAZASINI KILSIN AKSİ YO AZLIK LAİKLİĞE KARŞI BAYRAK AÇMAK ŞERİAT İSTEMEK TA KENDİSİ
  • 5 Yıl Önce

Hayrettin

Firmaların anlaşmalı olduğu mola yerleri var. Anlaşmalı olduğu yerlerin dışında durmamak için savaşıyorlar. Yani tamamen maddî. Gelirlerinden olacaklar yoksa.
  • 5 Yıl Önce

Antikemalist Akpartili

Sürekli başıma gelen olay; otobüs firmaları, namaz saatlerini hiç umursamadıları gibi, bazen yolcu almaya otogara giriyor, ben de kaptana gidip "5 dk bekleyin, namazı kılayım" diyorum, buna bile izin vermiyorlar kemalist ülkede! Her konuda açıklama yapan kemalist MHPnin bu husustaki suskunluğu da düşündürücü! yüzde 99'u müslüman bir ülkede yaşıyoruz! israil değil burası!!!
  • 5 Yıl Önce

Sadık ERTÜRK

Şehirler arası yolculukta Namaz saatlerinde mola verilmesi namaz kılanlar için de kılmayanlar için faydalı.  
  • 5 Yıl Önce

KEMALİST

ŞİMDİ OTOBÜSTE OLMAZ DERKEN ,BANA HİÇ RAHATSIZLIK VERMEYEBİLİR BEN BÜROMU; NAMAZ İHTİYACI OLANA BİLE TAHSİSİ ETMİŞ BİRİYİM AMA YOLCULUKTA İMA İLE YADA MESCİD DE CEM EDEREK NAMZ KILINA BİLİR DİYOR İSLAM NEDEN BU DURUMU ISTIRAR YADA ZARURETTEN ÇIKARTMAKTAYIZDA META ZORİ KARDEŞİM BEN DİYANET İŞLERİ ÇIKSIN HANGİ İLDE OTOBÜS NERDE NASIL DURACAKMIŞ AÇIKLASIN YANİ HİÇ MAKUL GEMİYOR BUDURUM.VE BU KAVGALAR ÇIKARTIR ZAMNLA TRAFİKTE NEDEN ANLAMK İSTEMİYORSUNUZ?
  • 5 Yıl Önce

abdullah selami

Müslümanın en doğal hakkıdır. bence de geç kalınmış. itiraz edenleri yollarından alıkomuyoruz
  • 5 Yıl Önce

ALİ ÇİFÇİ

Diyanet'in bu tür ihtiyaçları fark edip çözüm için mücadele etmesi güzel. Allah, güçlerini ve kararlılıklarını artırsın inşallah.
  • 5 Yıl Önce

osman buyrucu

aslında müslüman olmasa bile iyi insan için rahatsızlık verecek bir durum değil namaz molası be adam çekil bir kenara sende çayını iç ezan sesinden rahatsız olupta ne idüğünü açığa çıkarma.
  • 5 Yıl Önce

BK

kim karşı çıkıyor ise karşı çıksın kanun devlettir devlet diyorsa ibadet için mola verilecek virilir ibadetini yapan yapar yapmayanda yapmaz hiç kimse bir diğerinin özgürlüğünü kısıtlayamaz hak haktır bukadar büyütmenin ne alemi var illaki karşı çıkmak niye
  • 5 Yıl Önce

ALİ

muahafazar seferler düzenleyin kardeşim kendi paranızla, en güzeli, otobüs müşterek yani yabancısı ,yerlisi,gavuru var değilmi? var herkes kendi parasıyla yolculuk yapmakta saygısızlık yapmaktasınız başkaların haklarına ...Laik kesimden uzak olun istersen hatim indirin kimse size gücenmez kardeşim...
  • 5 Yıl Önce

Araştırmacı

Faşistliğe gerek yok.Bunda laik veya anti laik birşey yok.İstenen gayet basit.Otobüs şoförü molalarını bir saat erken yada bir saat sonraya verse olay çözülür. En ala firmalar bile yolcu gelecek diye herhangi bir yerde durup az beklemiyor ve itiraz da olmuyor.

selim

Müslümanların en doğal hakkı geç kalınmış bir uygulama çiş için duran otobüsler namaz için durmuyordu. birde kazasını kılarsın diye fetva veren otobüs şoförlerini gördü bu millet...
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23