• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yazar Hasret Yıldırım Bekir Çoşkun'un camiden yolcu edilmesini eleştirdi

Yazar Hasret Yıldırım CHP'li Murat Avcı'nın Mus'ab bin Umeyr ile ilgili söylediği sözlere tepki gösterirken, Bekir Çoşkun'un camiden yolcu edilmesine ise karşı çıktı.

77 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

süleyman şah

katılıyorum,destekliyorum...islamla düşman olan birisinin müslüman olamayacağı kesindir,o halde bir müşrikin veya dinsizin camiden cenazesinin islami usullere göre kaldırılmasına karşıyım 
  • 6 Yıl Önce

Ozi

Sonuna kadar haklı ama kanunlar izin vermiyor
  • 6 Yıl Önce

tutku

nasıl yolcu edilecekti. sen kimsin ki insanların nasıl yolcu edileceğini belirliyorsun. sende hiç utanma arlanma insanlık yok mu?
  • 6 Yıl Önce

Bey dağlı

Çok şükür bir dinleri var bunların. Ama islam değil orası kesin. İslam görünümünde fakat şeytani bir düşmanlaştırıcı kendi zina yada hırsızlık yaparsa mübah...vs sayan ellerindeki mühürle islam değilleştiren bu pis zihniyet saten sizden olmamız mümkün değil. bizde kim neyse odur...
  • 6 Yıl Önce

Mustafa yaz

Doğru demiş camiye götürmeye gerek yokru
  • 6 Yıl Önce

Şefika Birden

Terbiyeli bir yazı değil ,doğayı ve doğada yaşayan her canlıyı sevmek ,korumak , saygı duymak insanı bir değerdir.Allah rahmet eylesin , Bekir Coşkun böyle bir insandı.
  • 6 Yıl Önce

Ahmet balci

Agizina saglik. nasil yasarsan oyle olmelisin . ne yazikki hayattayken peygambere ve islama sovenler yani bunlar dinsiz yasayip dindar olarak gomururler yazikki onlarin namazini kildiran o imamlara
  • 6 Yıl Önce

Kemalist

BOŞ KONUŞMAKTASINIZ CHP YADA BAŞKA BİRİ BİRİ DİĞERİNİ MUSALLA TAŞINA KOYMUŞSA O KİŞİNİN NAMAZI KILINMAZ  
  • 6 Yıl Önce

Cetin

Diyanetin bildirmesine gerek yok,Kuran'da kimin Cenaze namazı kılınır,kimin kılınmaz bildirilmiş.Aslinda bu durumlarda hocaların namaz kildirmamasi lazım gelir
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Adam olun adam sövdügünüz dine dövdüğünüz imama taşladıklarınız camiye istemiyoruz dedinizmi kimse zorla almaz kefereyseniz keferesiniz o kadar..... 
  • 6 Yıl Önce

Yorum

Camiden kaldırıldığında sanki cennetlik mi olacak, gene kabri PüR NAR, gene kabri PüR NAR olacak.
  • 6 Yıl Önce

Hadi be.

İmam elbette gazeteci-yazar Bekir Coşkun'un cenaze namazını kızdırıp, cenazeyi kaldıracak. İmamların maaşı kimlerin vergilerinden ödeniyor. O zaman imamlar maaşsız, hayrına çalışsınlar.
  • 6 Yıl Önce

ibrahim halil coşkun

sen daha üzerine konuştuğun kişinin soyadını bile düzgün yazamazken nereden çıktığın bile belli değil senin konuşmalarına bakıyorum tutunacak yer yok senin yaşın kaç  
  • 6 Yıl Önce

adam gibi adamdi, Cakal degil
  • 6 Yıl Önce

turgut ertav

Hasret Yıldırım, Bekir Çoşkun'un camiden yolcu edilmesini eleştirmiş ve ''Hayatlarında nasıl yaşadılarsa giderken de öyle yolcu edilsinler, İnsanlar yaşadığı gibi gönderilsin."demiş.Kimin müslüman kimin kafir olduğunu ayırt edecek olan sizler misiz?  
  • 6 Yıl Önce

Atilla tatlı

Evet bizim vergilerimizle oldu hepsi  
  • 6 Yıl Önce

Ali baba

Hasan kardes sanki icimdekileri yazmisin Allaha sende razi olsun  
  • 6 Yıl Önce

Celâl

Ölüye bile saygınız yok siz nasıl insansiniz senmi karar veriyon nereden cenaze kalkacağına sen kimsin...
  • 6 Yıl Önce

Kapakcı Şakir

Bekir çoşkunun namazını kıldıran imam yazıklar olsun islam düşmanlarının namzını kıldırmak islama göre defnetmek Müslümanlara hakarettir
  • 6 Yıl Önce

HAVVA TARAKÇI

BENCEDE ÇOK DOĞRU NASİLYAŞADIYSA OYLE GİTSİN YALANDAN YERE CILALIYORLAR ALLAH SENDEN RAZİ OLSUN HERZAMAN DOĞRUCU OLMAKLAZİM ŞİMDİ GİTSİN GÖRSÜN ELMİYAMAN BEYMİYAMAN MEVLAM NEYLERSE GÜZEL EYLER SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN ALLAHİMA
  • 6 Yıl Önce

Amorti Kâzım

Yorumlarda sana mı soracaktı,sen mi karar veriyorsun,cami tapulu malınız mı gibi benzer ifadeler var.Evet kimseye sorulmaz ki kimsenin de böyle bir karar verebilme yetkisi de yoktur,camiler de kimsenin tapulu malı değil.Hasret bey ve sizlerin ifadesi ile yandaş diğer medya mensuplarının demek istedikleri şu : Hayatını İslam ile mücadeleye,müslümanlara yön ve akıl vermeye,İslam ve mensuplarını karanlık,gerici,yobaz vesair kavramlarla tanımlamaya adayan Bekir COŞKUN ve benzeri isimlerin öldükten sonra gördükleri muamelenin yanlış olduğudur.Yazıları,düşünceleri,inançları ve fikirleri için bildiğini söylüyor,doğruları konuşuyor,kıvırmıyor,belli bir duruşu var,kimsenin karşısında eğilmedi,dik duruşluydu gibi ifadelerle övülen bu kişilerin en azından ölümlerini düşünerek,ölüm sonrası muamele için de dik duruş sergilemelerini gösteren vasiyet ve isteklerinin olması gerektiği dile getiriliyor sadece.Yaşarken dik duran,eğilmeyen ölüme giderken de aynı şekilde olmalı,sölyenen bu kadar net.
  • 6 Yıl Önce

Baki

Camiler sizin tekelinizde mi?
  • 6 Yıl Önce

hsn

acaba oradaki cemaat bu ada?m için helallik verdi mi. tanıyorsa vermez
  • 6 Yıl Önce

serdar acar

Bir islam ülkesinde, müslüman bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gelip, islamın ilk halifesinin ismi verilen birinin, 75 yıllık hayatını Allah, Peygamber, İslam, Din, Dindar ve kutsal değerlere düşman olarak geçirmesi ve bir itperest olarak dünyadan göçüp gitmesi ne acı ne kadar üzüntü verici ve ibretlik bir olay. Keşke ahiret hayatının varlığına inanıp ona uygun bir hayat yaşasaydı. Ama Allah öyle dilemiş öyle olmuş. Kuran'da açık bir şekilde anlatıldığı gibi; Kuşkusuz sen istediğini hidayete erdiremezsin. Ama Allah dilediğini hidayete erdirir ve hidayete erecek olanları en iyi O bilir.
  • 6 Yıl Önce

ademyaman

ürümeyi bilmeyen it sürüye kurt getirirmiş bu it de ya kasıtlı yada bilmiyor muasab bin umeyre bu itgibi yüzbinler kurban olsun kefereler geberene kadar dine savaş açarlar geberdikten sonrada cami den yolcu edilirler yazar çok haklı geberdiklerigibi gitsinler
  • 6 Yıl Önce

Yüksel

Kesinlikle
  • 6 Yıl Önce

Hemsinli

Vatandas rumuzlu arkadasim iyiki varsin mukkemel bir yorum yapmisin kalemine saglik senin gibi iyi insanlarin var olmasi ne guzel saygilarimla
  • 6 Yıl Önce

Hasan Hüseyin

Musab bin Umeyr tabuta konulmamıştır. Toprağa verilirken izhir otu ile kapatılmıştır.
  • 6 Yıl Önce

osman

sen kimsin ki böyle atıp tutuyorsun?
  • 6 Yıl Önce

Nadi Hatipoğlu

Çok doğru bir laf İslam'a ver veristir sonrada İslami usullere uygun defnet.ben olsam onun Cena ze namazını kildirmazdim.
  • 6 Yıl Önce

Ümit

Her camiye giden mü'minmi? Kur'an-ı Kerimde bir çok Âyet ve sûrelerde ve Tevbe Sûresinde münafıkları; münafıkların gerçek yüzlerini, münafıkların kendilerini mü'min hayırsever tanıttıkları halde gerçekte imandan uzak olmalarını, müslümanlara gizli gizli zarar vermek için ellerinden geleni arkalarına bırakmadıklarını, hatta münafıkların sırf müslümanlara zarar vermek için zırar mescidi inşa ettiklerini anlatır! Peygamberimize münafıkların namazını kılmayı, kabirlerinin başında durmayıda yasakladı Âyeti Kerime ile cenâbı Allah! Münafık kendini mü'min gösterir, nifakını küfrünü gizler.. Onların en belirgin özellikleri ise, nifak yayıp , fitne çıkarıp insanları birbirine kışkırtmaları!!! Şeytan başta olmak üzere ve Belam gibi nice Âlimler helak edip kaybedenlerden olmuşlarken, başkalarının ayıp ve kusurlarından ziyâde kendi derdimize düşelim son nefeste ve Âhirette hâlimiz nice olacak diye....
  • 6 Yıl Önce

adanalı

cok doğru nasıl yasadıysa oyle gitsin camıyı kırletmesın..
  • 6 Yıl Önce

Serhat

Kesinlikle haklı. Yaşarken müslümanlığı reddeden birisinin cenazesini neden müslüman ibadethanesi olan camiden kaldırıyorsunuz?
  • 6 Yıl Önce

zeynep

Nasıl gittigi Allahla kulu arasinda.müslüman olmasaydi zaten vasiyet ederdi cenazesinin nasil kaldirilması gerektiğini .
  • 6 Yıl Önce

Akif

Dünyada iken İslam dini ile problemi olan inanmayan ya da başka bir inanci beyan edenlerin elinde nasıl gömülmek, yakılmak ya da çukura atılmak gibi özgür iradeleriyle imzalı yazılı beyan bıraksinlar.... hiç zor değil... bunu ateist aziz nesin yapmıştı... cesedini çukura gömmüslerdi... Bekir de o kadar yazı yazdı bir yazısinda da bu dünyada ki sonuna bir paragraf değinseydi ya... malesef hiç ölmeyecekmiş gibi yaşdığı içın aklina gelmemiş.... bu zihniyette olanlara hadi şimdiden bir vasiyet bırakın... iki yüzlü olmaya gerek yok... inanların musalla taşı ve camisinin dışıda var... Dünya çok geniş cesedleri her şekilde bağrına basar.... !!!
  • 6 Yıl Önce

Akra

Katılıyorum nasıl yaşarsan öyle ölürsün nasıl ölürsen öyle dirilteleceksin amenna
  • 6 Yıl Önce

Bizzat

Merak etmeyin ... bizzat ilettim
  • 6 Yıl Önce

Alï

O kadar sure muslumanin sirtinda boza pisir, sonra omuzlar ustunde...topragı bol olsun, ... Zumera
  • 6 Yıl Önce

Ölünün ardından konuşmak

İyi öğrenmişsiniz "ölülerinizin ardından konuşulmaz" diye de... Yahu arkadaş bu ölü bizim ölü değil, yani kasdedilen bu değil. Bizim diyen varsa "iyi biliriz" deyin, kıyamette de beraber olun emi
  • 6 Yıl Önce

Allah sizi affedermi

Lafın bittiği yer yobaz her zaman yobazdir . Allah'ın evine insanların oluşunun girip girmeyeceğini bu yobaz artıkları karar verecek fikre bak fikre
  • 6 Yıl Önce

Hatice

Bu ulkede kimlerin cenaze namazi kilinir kimlerin kilinmaz diye diyanetten aciklama gelmeli normalde islam dinine kufreden ateistin cenaze namazi kilinmaz nasil hristiyan birinin musluman gibi cenaze namazi kilinmazsa ateistinde ondan bir farki olmadigi icin kilinmaz lutfen artk diyanet bu konuya el atsin bu konuya sessiz kalan hem hukumet hem diyanet isleri imam muftu herkim sorumluysa obur dunyada allaha hesap verir
  • 6 Yıl Önce

Adil

Çok meraklı değiliz camiide tören yapılmasına. Yapmayın kardeşim. İsteyen mi var.
  • 6 Yıl Önce

Hüseyin huzur

Yaa kardeşim sende yazacak başka hiçbir şey bulamadınmı! Bu yeni bir şeymi sanki. Burası laik kemalist TC. Devleti. Diyanetin görevi zaten belli. Dinsizinde, laikinde, kemalist inde namazını kildiracak. O kadar.
  • 6 Yıl Önce

Uyarı

Cübbeli bu kişi hakkında açıkça uyarmıştı daha bir kaç hafta evvel sosyal medya hesaplarından, bu kişinin belirli câmiada dolaşıp, belirli ilim irfan sâhibi jnsanlarla görülüp resimler çekilip, sonrada Atatürk aleyhine veya atatürkçü câmiaya karşı paravakatör fitne çıkaracağı konusunda. Cübbeli gene haklı çıktı! Aslında cübbelinin bu konularda haklı çıkmak gibi bir derdi yokda, bilakis onun derdi islami camia mütedeyyin müslümanlar, 28 Şubat dönemindeki müslüman muhafazakar camia üzerinden çıkarılmak isteden bütün fitne ve pavakasyon oyunlara karşı tüm milletimizi uyarıyor. Rabbim kendinden Razıy olsun. Âlimler fitne gelirken görür, câhiller ancak giderken fark edermiş! Tamda durum işte bu! Rabbim cümlemizi gayır, şerlileri ayır. Âmiyn.
  • 6 Yıl Önce

Vatandaş

Rahman ve Rahıym olan Allah'ın adı ile! Aslında Musab-bin Umayr R.A'ha hakkında hatsiz sözler söyleyip bilerek bilmiyerek fitne çıkaran CHP'liden bir farkı yok, bu vefat eden insanlar hakkında yapılan gıybetin! İkiside milletimizi bölüp, ayrıştırıp ötekileştirmek ve insanları provake edip fitne çıkarmak konusunda oldukça mâhir iş çıkarmışlar maalesef! Parayla iman kimde olduğu bilinmezmiş, kimse son nefesinde iman ile Âhirete gitme garantisi olmadığı halde, kendilerinin kurtuluşunu garantilemiş, hatta kendilerini dinin sâhibi zannedip, başkalarını afaroz etmiye kalkanlar fitne çıkarmaktan başka bir şey yaptıkları yok! Kendilerinin Sıratı geçip, cennetlik olacaklarına dâir kesin bir belgemi gelmiş acaba, sürekli vefat etmiş gitmiş insanların amel defterleriyle uğraşıyorlar. Allah kullarına Rahmetiyle tevbe kapılarını açık tutarken; insanların tevbe edip etmediklerine, tevbelerinin kabul olup olmadığına bunlarmı karar veriyorlar. Ve provakasyon yapıp, fitne çıkarırken , hayattakinin bile gıybeti (kendini savunamıyacak birinin gıyabında konuşmak ölü eti yemekken) helede vefat edip gitmiş insanların gıybetlerini yaparak ,saygısızlık ve vicdansızlık yaptıkları sadece vefat edip giden insanlar değil ; o insanların geride bıraktıkları gözü yaşlı akraba , dost ve sevenlerinide üzüp kul hakkına giriyorlar. Eğer hoşlanmıyorsan gitmezsin cenazesine, okumazsın bir dua olur biter! Bunlar ise ellerinde bir çıra nereyi tutuştursak diye geziyorlar âdeta! İslam dininde tebliğinde bir usulu var! İnsanları bölüp, aşağılayıp, dinsizlikle itham edip aforoz etmek, kutuplaştırıp nefret ettirmek varmı islamda! Niye böyle konuşup insanları kutuplaştırırlarki, kimin dindar, kimin dinsiz olduğuna, son nefeste hangi hal ile gittiğine karar vermek kul'un haddinemi! Vefat etmiş gitmiş, şeytan bile ölen kişiden alakayı kesermiş, amel defteri dürülmüş, işi Allah'a kalmış! Kişinin yaptığı kulluğu kabul edip etmeme merci, günah ve hatalarını af edip etmeme makamı Allahtır! Dinin tek sâhibi Allah Dileğini af eder, dilediğine azap eder. Bunlara karışmak kulun haddinemidir! Ki vefat etmiş gitmiş bir insanın gıybetini yapmak, hakkına girmek Kur'an Sünnete uygunmu? Varsa Yanlış ve zararlı fikirleri karşı çıkar , ilimle bilimle reddiye yapar , kendi fikir veya inancını koyarsın ortaya! İlmi ve Edebi olarak iki kelimeyi bir araya getiremiyenlerde ancak böyle fitne çıkarır! Bu şekil ötekileştirip kutuplaştırmak hangi ahlak ve vicdana uygun acaba! Allah Rasûlü sa.v efendimiz, Yahûdinin cenazesi dahi yoldan geçerken acılı yakınlarına hürmeten ayağa kalkmışken. Vefat eden gazeteci hakkında çirkin ithamlarda bulunan bu kişi hakkında; islâmi câmiadan belirli saygın ilim irfan kurumlarının veya ceeatlerin adını kullanıp referans göstererek, Atatürkçülere karşı kışkırtıcı fitne çıkarıcı pravakosyonlar yapacağı ve dikkatli olunması konusunda sosyal medyada uyarılar yapılmıştı! Haftası geçmeden doğru çıktı yapılan uyarı... Rabbim Dini devletimizi, vatanı milletimizi birlik beraberliğimizi bozmasın, ve her türlü bela ve musibetlerden muhafaza buyursun. Cumamız mübârek, hayırlı amel ve dualarımız makbul olsun. Âmiyn.
  • 6 Yıl Önce

Hacı Şaban

Hasret Yıldırım isimli şahsı Sahabeyi tahkir eden bir alçağa güzel kardeşim demesinden ötürü kınıyorum
  • 6 Yıl Önce

Milletim beni affetsin

Yazar mi? Ne yazmiş?
  • 6 Yıl Önce

Ulvi

Cami senin tapulu malınmı?
  • 6 Yıl Önce

Selman

Bekir Coşkun denilen azgın kafirin (ki bu kendisinin itirafı olup, ateist olduğunu her yerde alenen, gerek yazılı gerekse şifahen defaatle ilan etmiştir) cenaze namazı nasıl kılınır??? Nasıl bir kafirin, sanki müslümanmış gibi cenaze namazı kılınır??? Siz ilgili ayet ve sahih hadisleri red ediyorsunuz böyle yaparak, farkında mısınız??? Eyyy diyanet uyuyor musun??? Kim bu kafirin cenaze namazını kıldırmış?? Euzu billa... Örneğin Tevbe Suresi 84. ayet! Ki bu ayet münafıkların namazlarını bile kılmaktan biz müslümanları men ederken burda mevzu bahis olan kişi bir KAFİR! Euzu billa... Ayrıca bu ülkedeki batıl ehli biz müslümanlar ile resmen dalga geçiyor, ne yazık ki! Nitekim laik ve ataist Bekir keferesi, tabiri caiz ise bütün ömrünü islam ve müslümanlar ile mücadeleye adamış, lakin o ve/veya çevresi, geberdiği zaman müslüman muamelesi görsün istiyorlar! Bir siz akıllısınız, cümle alem aptal değil mi? Euzu billa... Esas şimdi ne kadar akıllı yada beyinsiz olduğunu çoktan anlamıştır Bekir efendi! Ancak artık çok geeeeeeç çok! Kurban olduğum Rabbim seni, o meşşşşhur atana en yakınlardan biri kılsın ve ebediyen hiç ayrılmayın onunla inşa Allah. La havle vela kuvvete illa billa aliyhil azim. HasbünAllah ve niğmel vekil...
  • 6 Yıl Önce

Sedat

Sanamı soracaklardı
  • 6 Yıl Önce

islam

oldu bir daki sefere senden izin alır herkes kim nasıl defnedilecek yağeri olarak sen kimsinki millet kelime-i şahadetine karışmaktasın ilk önce bir son allah katında kimsin münafıklığın alemi yok
  • 6 Yıl Önce

Hadanali kösr

Işte tam bunu diyoruz biri islama saldiriyorsa hakaret ediyorsa bunlarin caminin önünden kalkmasi yanliş nasil inaniyorsa öyle kalksin sahabe efendilerimize bu itler hakareti kendilerinin görevleri arasinda görüyorlar aslinda Resulullah sellellahu aleyhi veselleme saltiracak bu itler de şimdilik yapamiyorlar bunlarin leşlerinin önünde durup namazlarini kiltiranlara yaziklsr olsun
  • 6 Yıl Önce

Volkan abacı

Sen eğer müslüman olsaydın vefat eden kişiyi elestirmezdin ne olursa olsun önce i n s a n ol gazetecilik te değil bu
  • 6 Yıl Önce

Tarafsız

pardon, camiler babanızın malı mı, yoksa tüm insanlığınmı?
  • 6 Yıl Önce

Ömer

İşte bu.. bu olmalı
  • 6 Yıl Önce

welcome to hell

Dinle,imanla ilgisi yok aksine din düşmanlığı tescilli birinin hâlâ camiilerden cenazesi kaldırılıyor.Müslüman mezarlıklarına defnediliyorlar.
  • 6 Yıl Önce

Ayhan firat

islam dusmanlarinin atesi bol olsun
  • 6 Yıl Önce

Üstad Kadir Mısıroğlu

Iyi de abicim chp heykelden başka bir şeyden anlamaz. Allah onlara iktidar olmayı nasip etmesin
  • 6 Yıl Önce

Mtrk

Demek, hayatı İslamla ve müslümanlarla SAVAŞ ile geçmiş Bekir Coşkun'u camiye mi getirmişler ?
  • 6 Yıl Önce

Şenol

Buna sizmi karar veriyorsunuz kımın cenazesının nereden kalkıcaqına mahşerde sizmi hesap soracaksınız...
  • 6 Yıl Önce

ismail

Evet Haklı bence Ömürboyu islâm düşmanlığı ile uğraşsın son yolculuk islâm üzere olsun Allah merhamet edenlerin en hayırlısıdır. ne diyelim.
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Çok çok doğru katılıyorum bunları kesinlikle kiliseye havra sinağoga kabulde etmezler ayrıca mezarları olmalı ki işleri kolaylaşsınnnnn......
  • 6 Yıl Önce

gugu

"Ölülerinizin iyiliklerini, güzelliklerini anın ve kötülüklerini sarfı nazar edin." buyurmuştur. (Tirmizi, Sünen, Cenaiz, 33, II/215; Ebu Davud, Sünen, Edeb, 49, IV /275.)
  • 6 Yıl Önce

davut

tebbet suresini hatırlatırım...

Abdullah Durmuş

o bizim ölümüz değil

saare

islam dusmanlarinida mi ))

saare

bu hadis musluman dusmanlari icin degildir. once iyi ogren )

RAMAZAN GÖRDÜK

ÖLÜLERİNİZİN !!

nasip

gugu kardeşim lütfen bu söz kunusu ismi lazım olmayan şahsın bir tane iyiliğini söylermisiniz. Ben bilmiyorum inan.

vatandaş

gugu adam islam düşmanıydı şimdi biz ebu cehili ebu lehebi iyiliklemi analım...ebu lehebi kuran eleştiriyor zaten

MURAT

He adam hayatı boyunca islama karşı bayrak açsın müslümanlara karşı küfür kussun bizde iyilikleri ile analım ,malmısın kardeşim neysin.

o bizim ölümüz değil

Stres_yapma

Bu hadis müslümanlar için söylenmiştir.

selim

Bakara Suresi, 161. ayet: Şüphesiz, inkar edip kafir olarak ölenler, Allah'ın, meleklerin ve bütün insanların laneti bunların üzerinedir. cehenneme zumera

Ismail

Olulerinizin, yani bizim olulerimizin. O hicbirzaman bizden biri olmadi ki!

Müslamanlar için o!

bir dost

Sondaki tavsiye iyiymiş :)
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23