• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan açıkladı: Elektriğe yeni tarife geliyor

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, sadece yenilenebilir enerji kaynaklarından üretilen elektriği kullanmak isteyen vatandaşlar için geliştirilen Yenilenebilir Tarife olarak bilinen Yeşil Tarife’ye ağustos ayı itibariyle geçileceğini açıkladı.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

İşsiz

Yenilenebilir Tarife ile yedirecekler bu sefer. Ah Nazım ah. Az bile söylemiş.
  • 6 Yıl Önce

Arkadaş

Sayin bakanımıza sorun bi zahmet gecen sene bu zaman gln elk 150 tl bu sene 280 tl bu fark nasil olacak cimer aradim yoksa bunuda fetonun uzerine atacaklar
  • 6 Yıl Önce

Tata Tonga

başka türlü öpecekler bizi...
  • 6 Yıl Önce

Vatandas

Yeni tarife yeni zam pardon fiyat ayarlamasi
  • 6 Yıl Önce

Adalet

Maliyeti bir hayli yüksek olan YETA nın tüketici faturasıda bir hayli yüksek olacaksa kim niye geçecek bu tarifeye.Amaç ne.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23