• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Emeklileri heyecanlandıran '824 liralık' teklif

En düşük emekli maaşının 1.500 liraya yükseltilmesinin ardından Türkiye Emekliler Derneği, taban emekli aylıklarının asgari ücret seviyesine yükseltilmesini istedi. Eğer talep kabul edilirse en düşük emekli aylığı 824 TL artarak 2 bin 324 liraya çıkacak.

26 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmet

Ben memur emeklisiyim.Tüed'in çabası nedense siğorta ve bağ kur emeklileri için.Elbette yapsın.Zira herkesin ihtiyacı var.Ama bizler Tüed'in bu güne kadar bir icraatını göremedik.Bizlerinde elimize maaştan beş kuruş geçmiyor.Bankanın avans hesabıyla geçinmeye çalışıyoruz.Tüed bunlarıda gerekli platforma taşırsa,lutfeder...
  • 6 Yıl Önce

Bursa emekli

Tü.em.derneğini kale alan varmı acaba bugüne kadar hangi önerisi kabul görmüşte yasalaşmış bu umut tacirliğinin hesabı bir gün sorulur emeklilerin bedduası tutar
  • 6 Yıl Önce

u mustafa

Emekliler yakın dönemde bayram ikramiyesi düzenlemesi gördüler.Devletin onlara yönelik böyle bir çalışmasının olabileceğini zannetmiyorum.Hele bu pandemi döneminde EYT dururken,kıdem tazminatı meselesi dururken.
  • 6 Yıl Önce

Şenel

Boyle olmaz sadece aile yardimi gerekli. İkiaylik alan enflasyon yeter Herkese birden artis hukumeti zora sokar.
  • 6 Yıl Önce

Recep Güler

bağkurlu veya dışardan azıcık pirim ödeyip-emekli oluncada açım açım diye bağıranlar-biz ssk lılar,sizden dört misli fazla pirim ödüyor-o yüzdende biraz sizden fazla almamız normal,bizimde 2000 sonrası emekli intibak kayıplarımız giderilsin isteriz,,ama devletimizin eğer durumu yoksa,veya şuanda bu virüsten dolayı sıkıntı varsa-Devletimize maaşlarımızı bırakmaya hazırız!
  • 6 Yıl Önce

Emekli

Asgari.ücrete.tabi.tutulursa.iyi.olur.ama.bana.hiç.inandırıcı.gelmiyur.malesef.saygılar.
  • 6 Yıl Önce

Mert

Ya hayatıniz yalan 100 TL neyine yetmez
  • 6 Yıl Önce

Garip emekli

Kim diyo en düşük emekli maaşı 1500 TL dye ben Nisan ayı dahil hâlâ 1378 TL alıyorum nerede emekliye zam kim diyor
  • 6 Yıl Önce

Günay

Benim maaşım a zam verilmedi. Ben yararlanmadim 500 TL zamdan adaletli bu... İntibak düzenlemesi yapılmadı..adaletli mı bir kesim sevinecek...gerisi
  • 6 Yıl Önce

Serap ergani

Biz 1500 tl alan emekliler her haklardan zarar görüyor biz adalet ve kalkınma partisinden yanı reisten bu haksızlığı bitirmelerini istiyoruz ve ben şahsın adına reisimizi her halde desteklemeye devam edicem pazara kadar değil mezara kadar yanı Türkiye dünyada 1 numara oluncaya kadar durmak yok yola devam
  • 6 Yıl Önce

Serap

Biz intibak ı çıkarsalar bile razıyız birde ek ödeme yüzde 10 oldumu ki dahda iyi olur şu an acayip bir haksızlık var
  • 6 Yıl Önce

Mustafa

Lütfen  umut vaad eden haberlerle bizi üzmeyin .
  • 6 Yıl Önce

gökhan

bu haberleri yazıp durmayın bence, emekliler derneğini dinleyen yoktur. bunları kendileri senelerdir söylüyorlar.
  • 6 Yıl Önce

Rahime Orhan

İnşallah asgarîye ücretine eşitlenir emekli maaşları yoksa çok daha da kötü olacak
  • 6 Yıl Önce

Demirel demir

Hükümet halkında para topluyor neyin kafasını yazıyosunuz
  • 6 Yıl Önce

Remziye

İnşallah asgari ücretle birlikte olsun emekli maaşları süper olur geçinemiyorum
  • 6 Yıl Önce

refik zengin

düşük emeklilerin çoğu ya bağkurlu ya sigortalı yada tarım dan emekli.Emekli oldukları zaman zaten işlerine devam ediyor
  • 6 Yıl Önce

Mmt

Ver gazı akit..  
  • 6 Yıl Önce

vejo

bu takvim yıllardır hep aynı haber yapıyor sözcü gibi buda takvimde yalan
  • 6 Yıl Önce

KAMİL BEZCİOGLU

En düşük ssk emekli maaşı asgari ücret olmalı
  • 6 Yıl Önce

Songül

Doğru bir karar olur bir emekli askeri ücretin altında maaş almamalı devlet büyükleri 150tl kendileri gecinsin sonra kabul etmesinler
  • 6 Yıl Önce

Abbas

 BİN TL ALTINDA BİR SÜRÜ EMEKLİ PARASI OLAN VAR DAHA. ONDAN BAHSEDEN YOK.
  • 6 Yıl Önce

Necattin

Yahu anlamadım ben bu işten.hukumet düşük emekli aylıklarını yükseltti bir seviyeye taşıdı.doguda emekli olanlarin maaşlarını batıya göre biraz daha ilave etti.yetmedi Anadolu'nun her yerinde hanelere pandemi yardımı yaptı.kahve köşelerinde oturarak emekli olanların maaşı düşük diye yükseltti.biz yıllardan beri intibak diyoruz ,kafamıza sopa gösteriliyor.nerde adalet?
  • 6 Yıl Önce

CANKURT

devletimiz pandemi döneminde yaşlılarına verdiği önemi tüm dünyaya göstermekle kalmayıp yaptığı uygalamalar ile herkesin takdirini kazanan ve dünya genelinde örnek teşkil edenler bu düzenlemeyi yapıp yaşlılık aylığı ile geçinmeye çalışan en az emekli maaşı alanlara bu desteği vermesi inanın şaşırtmaz... İNŞAALLAH HA GAYRET
  • 6 Yıl Önce

Adım Adım Yoksulluğa

Emekli olduğumda 3 asgari ücret civarında maaş bağlandı. Şimdi 1,5 asgari ücret, seneye asgari ücret olacak. İntibakın da üstüne yatıldı. Adaletinin de kalkınmasının da partisinin de.
  • 6 Yıl Önce

ela

Akit ver mehteri.. bu masallardan bıktık..
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23