• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Erdoğan duyurmuştu! Detaylar belli oldu

Hazine ve Maliye Bakanlığı ile Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından hazırlanan “TES” ve “Karma Emeklilik” detaylar belli oldu.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

saffet

Alın teri bu olsa Zaten işçinin yetmiyen parası hani bir emeklilik sistemi vardı 20 sene aylık kesilecek ve emekli olduktan sonra tekrar 20 sene geri ödenek diye ADALET demekki zengin için işci için olsaydı intibak yasası bir gecede milletvekili maaşıyla birlikte gül zamanında gülerek cıkardı
  • 6 Yıl Önce

Mış mis oylemi

Başlığa VATANDASA MUJDE DEMEYI unutmuşsunuz. 
  • 6 Yıl Önce

erdem

GÖZÜ EMEKÇİNİN EMEĞİNE DİKMİŞ HÜKÜMET. BİZE ŞİMDİ NAKİT LAZIM OZAMANLAR ZATE BİZ YOKUZ SONRAKİ HÜKÜMETLER NE YAPARSA YAPSIN. ZATEN ÇOĞU ÖLÜR EMEKLİ OLAMADAN DİYE DÜŞÜNÜYOR NET...
  • 6 Yıl Önce

Kıdem Tazminatıma DOKUNMA.

Asgari ücretlinin emekli maaşı 30 liranın ne kadar üzerinde artacak? Finans sisteminin paraya ihtiyacı varsa lise mezunu olup olmadığı belli olmayanlara 12.500 lira maaş ödemeyi bıraksın.
  • 6 Yıl Önce

Millet

Ben Ak partiliyim . Vallahi billahi Ak partiliyim. Emekli memurum, Ak parti bana devlet olarak hiç maaş vermese de vallahi Ak partiden VAZ geçmem Reisin hak yoluna canım fedadır. Ancak şu tesbiti de yaparsak yanlış olmaz. Ben Ak parti iktidara geldiğinde 1050 dolar maaş alıyor idim şimdi 600 dolara yakın maaş alıyorum, durumum her geçen gün kötüleşti . Tamamdır, devletin elinde olsa verecek ben sabrederim, ancak Allah korusun Ak parti kaybederse işte bu yüzden kaybeder. Emeklilerin durumu içler acısıdır. Rabbim devletimize güç kuvvet, Reisimize sabır selamet versin
  • 6 Yıl Önce

emekli

falan filan fişman feşmekan .yani emekli hem sokağa yasaklı hem 2000 bine talim 65 yaş üstündekileri .turist te olsa ülkemize sokmayın o zaman... onlar koronaya bağışıklımı?yoksa aşı bulunduda bizim haberimizmi yok. 2000 tl alan 65 yaş yasaklı, 2000 avro alan 85 yaş turist ülkemde sefa sürecek .ADALET ADALET ADALET !!!.
  • 6 Yıl Önce

salihce

bu yapılanlar sırf çalışanların iyiliği için yani öylemi? pazarlama konusunda üsmütüze yoktur zaar!!!
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23