• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

2022'de zorunlu olacak... Yeni sistemde emeklilik için yaş sınırı netleşti

2022'de zorunlu olacak Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde çalışanın hesabında biriken para, 60 yaşın tamamlanmasıyla ödenecek. Fondaki tutarın yüzde 25'i 60 yaşın tamamlanması halinde tek seferde, kalan tutar ise aylık olarak ödenecek.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

gul

çiksin bu yasa artik sapla saman ayrilsin devletimizde paraniz kalmaz zamani gelince öderler ama patronlar vermiyo iyi yaptilar hyirli olsun
  • 6 Yıl Önce

Yalçın

60 yaşına kadar yaşayacagımızada garanti vereceklermi kardeşim bana para 50 de lazım elim ayağım tutarken birseylere yatırım yapıp çoluguma çocuğuma işı ögretmem lazım yoksa bayram geçtikten sonra Kınayı kendilerine yaksınlar
  • 6 Yıl Önce

Serdar

Tamam diyelim aldığım maaş 3800 tl ama işveren yani patron efendi asgari ücretten gösterdiği geri kalanı elden yani arada koyup veriyor yani patron efendi vergiden kaçırıyor diğer adıyla devleti dolandırıyor bizide madur ediyor devletimiz önce buna engel olması gerek işçiler resmen köle niyetine çalıştırılıyor devlette uyuyor
  • 6 Yıl Önce

Ismail

60 yaşıma kadar garanti versinler yaşayacağıma dair olur
  • 6 Yıl Önce

Bu sisteme işçıktı deyıl köle lazım hethaldr

Bu siteme işci deyıl köle lazım bence
  • 6 Yıl Önce

MUSTAFA

EV ALCAM ARAMIN HEPSINI VERIN KIDEMIMI BANKADAN FAIZ ALMIM
  • 6 Yıl Önce

Coşkunakademi

MÜSLÜMAN İNSAN BEDDUA ETMEZ MÜSLÜMAN ADAM ŞİKAYET ETMEZ BİZLER AHİRET İÇİN ÇALIŞIRIZ PARAYLA İŞİMİZ OLAMAZ OLMAMALI.CAAAHAAAPEEELİİ LAĞIM ZİHNİYET HARİÇ. REİSİM NE YAPARSA MİLLETİ İÇİN YAPAR .SORGU SUAL YAPMAYIN.ALLAH REİSİMDEN RAZI OLSUN VARDIR BİR BİLDİĞİ.
  • 6 Yıl Önce

Kemal

Ülkemizi devletimizi seviyoruz.Ancak bir kıdem tazminatimiz vardı kurcalamadiginiz.Onu da fon adı altında yemenizi istemiyoruz .Zengin insalardan fon adı altında bu şekilde bir tasari neden yapmıyorsunuz .Çünkü kendi ayağına kurşun sikmazsiniz.
  • 6 Yıl Önce

hsyn2802

Haram haram haram... devlet tarafından insanlara verilen sağlık hizmeti olan SGK sigortası hariç tüm sigorta emeklilik sistemleri haram. Güya Müslüman bir devlet ve müslüman halk güya...
  • 6 Yıl Önce

# EYT SİZ ÖNCE EMEKLİLİKTE YAŞA TAKILANLARIN SORUNLARINI ÇÖZÜN YILLARDIR PİRİM ÖDEDİKÇE MAAŞLARI EMEKLİ OLDUĞUNDA AZALAN AYLIK BAĞLANMA ORANLARINI ÇÖZÜN HEP BANA HEP BANA DEMEYİN GENÇLİĞİMİZ BİTTİ EMEKLİ OLACAĞIZ DİYE 60 YAŞINDA İNSANIN HİÇ BİRŞEYE HEVESİ KALMIYOR DAHA DOĞRUSU SAĞLIĞI KALMIYOR ALDIKLARI PARADA DA İLAÇ PARASI OLUYOR
  • 6 Yıl Önce

Semi

İstemiyorum mesala zorunlu mu? İstemiyom...
  • 6 Yıl Önce

AYHAN

...  bugünümüze şükrediyoruz ama adelet yok
  • 6 Yıl Önce

Perhiz lahana

olmadi bu da bi gercek... Pandemi sonrasi bu kanunlarla insanlarin isten cikarilmasina beden olmazlar insallah...
  • 6 Yıl Önce

Perhiz Lahana

Yanlis anlamadiysam, onceden yil icin 1 aylik tazminat alinabiliyorken artik "yarisi da calisanin katkisiyla" bir aylik maas bile etmiyor. Ben on yillik calisanim isverene serefsizlik yapmadigim icin tazminat alma firsatim olamadi
  • 6 Yıl Önce

Beytu

Lanet olsun.. Diyeceğim bu kadar.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23