• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurmuştu... Emeklilere çifte maaş geliyor

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 2022'de devreye alınacağını açıkladığı Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi ile çalışanlar emeklilik döneminde çifte maaş alacak. İşte TES ile ilgili detaylar...

26 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

MuhammediM

bes ile milleti yeterince faize bulayıp siyonistleri doyuramadılar.bu defa zorunlu yapıyorlar yazıklar olsun.hakkımı helal etmiyorum. sadece zenginlere çalışan bir devlet olamaz.sizi Rabbime havale ediyorum.
  • 6 Yıl Önce

Nabibi hasan

Açız ama gururluyuz
  • 6 Yıl Önce

Kaya

Döviz ve altın ve yüksek teknoloji yani otomobil tv buzdolabi vb teknoloji fiyatlarından arındırılmış ve gıda fiyatları bilr tüik ye bu işin ısmarlama ile yapıldığı artık apaçık olan sahte enflasyon rakamlarıyla değil kuş kuştaki pireye dönen maaşlardan mı hani asgari ücretin 323 avro memur maaşlarının da ortalama 600 avro olan ülkede aldığımız maaş ancak kira faturalar ve boğazımıza anca yetiyorken sanki maaştan birşey artiyormusta birde kesinti yapılacak miş desenize biz ne çalışanımıza ne emeklimize geçinebilecek maaş veremiyoruz sen al papazi ver papazi yapmasaydın TL sida papazi görmez millette bu hale gelmezdi 18 yıl ak partiye oy vermiş biri olarak fakirliğin dibini yaşiyorum 3 kizim eşim ve ben 5 kişiyle ancak kiramızı verip boğazımızı doyurabiliyoruz degersiz bitik tl ile verdigiginiz sadaka ile üst baş bile alamıyorum çocuklarıma hangi birikim hangi kesintiden bahsediyorsunuz sözde 2023 de milli gelir 25bin dolar olacaktı sonra 12480 dolar dediniz bu kafayla 2023de maaşlar 300 dolara kadar iner yani aldığınız yerde bırakırsınız
  • 6 Yıl Önce

Mustafa MANKALOĞLU

2022 de Emekli maaşları zaten kuşa döneek iki maaş değil beş maaş verse ne yazar.
  • 6 Yıl Önce

İstanbul

İşveren fahiş SGK primleri ni ödeyemiyor, kalkmış ikinci emeklilik için para ödeyin diyorsunuz, buradan hiçbir şey çıkmaz ölü doğum.
  • 6 Yıl Önce

İbrahim

Tam bir kapitalist düzen 
  • 6 Yıl Önce

İbrahim

Tam bir kapitalist düzen kurgu ve sistemi. İnsanları mutlu bir hayat, rahat bir hayat beklentisi ve umudu ile uzun süre çalıştırmak, kosturmak. Bir prim(SGK) kesintisi bile çok; asgari ücretten kesinti olmasın noktasından, ikinci prim ödensin noktasına geçiş. Bunlar uzak bir gelecekteki hayalleri süslemek ve hazır zamanı zahmete sokmak, sıkıntıya sokmak. Elinde olmayan bir zamana, garantisi olmayan bir zamana yatırım yaptırmak. Tul-i emel.
  • 6 Yıl Önce

Mrt

Emekliliğe kadar adamın maaşından para kesecem, sonra biriken paradan adama geri para vermeyi planlıyorum diye açıklama yapılıyor, hala yorumlarda, verme esnaf aç, esnafa ver diyor adam ya.? Öbürü ,nankörler verme yazıyor.? Bu kafalar sürünsün derim ben.. Okuma yok, anlama yok...!! Demiyor ki emekliye kaç para veriyon da maaşından para kesecen ya da esnafa da el atın, yardım edin.. Demiyor ki kazıklamaya alışmış esnafa da bir el atın vs... Kafalar, vicdanlar çöle dönmüş..
  • 6 Yıl Önce

ela

ver mehteri,çok sevindk..
  • 6 Yıl Önce

Aziz Metin

 Bir prim yetmedi, ikinciyi de getirmenin hazırlığıdır bu.
  • 6 Yıl Önce

Cevahir Mahir

Yap yap Reis benim gibi 1970 yılında sigortalı olmuş eti senin kemiği benim diyerek çıraklığa verilmiş uzun çalıştırılmış tokatlanmış biriyim 2563 sigortalı iş günü çalıştım ve Allahın takdiri ile yurt dışına gittim 
  • 6 Yıl Önce

Okur

Ilk yorumum yanlış, ama sonuç olarak aynı kapıya çıkar ikinci sigorta primini hangi asgari ücretli yada duz memur işçi verebilir. Şu an için olmaz bunun yerine uygun maaş ve uygun emeklilik bence...
  • 6 Yıl Önce

Yanar

Daha önce kaç defa denendi... Meyak vardı...Konut edindirme vardı...
  • 6 Yıl Önce

Cıss

Kıdem tazminatıma DOKUNMA.
  • 6 Yıl Önce

Saban

Ben bunu anlamiyorum 26 sene olmus hala 9 senem.var 85000 günüm var benden istenen gun 5500 ben 2.emekliliği dolduruyorum su emekli maas hesaplama oranini dusurmeseydiniz zaten guzel maas alacaktim kala kala benim kdem tazminatima kaldik yillardir issizlik sigortasina para kesildi bu parayla istanbula kopru de yapilir havaalanida yapilir istanbula bir kanalda yapılır gecis garantisinede gerek yok gelen parayida issizlik sigortasina koyarsin ama devletin aciklarini nerden kapatacaklar
  • 6 Yıl Önce

Okur

Emekli olmak tekrar çalışmayı gerektirmeyen bir muessesedir. Tekrar çalışmak zorunda kalacaksa neden emekli olunur. Bu iyi bir şeymiş gibi Sayın Cumhurbaşkanına kim söyletti, buradan çok tenkit edilecektir.
  • 6 Yıl Önce

Memleketim

mezarda çifte emeklilik dogru söylüyor
  • 6 Yıl Önce

SÜLEYMAN BERK

sayın başkanı can çekiştirenesnaflar var kredisini takibe düşürn biler yıllık %30 faizle kredi ödüyoz.biz başka bir devletin halkımıyız.emekliye çivte maaş nedir bu nlamakta zorluk çekiyoz.vergiyi ödemedimiz zaan e haciz i sormadan hesabımızdaki parayı alıyorsunuz.günahtır ya
  • 6 Yıl Önce

Hadi ya

Demek zorunlu olacak haa... zorla güzellik olmaz
  • 6 Yıl Önce

Emekli

Oyum AKPye
  • 6 Yıl Önce

asya

Saraydakiler çifter çifter maaş alıyorlar halk işsiz güçsüz bir halde herkesin sabri tükendi.
  • 6 Yıl Önce

Nuri bolat

Sayin Reis verme bunlarin sukru falan yok Nankorler yazik o paralara ihyiyaci olanlara ver
  • 6 Yıl Önce

Adsız

Bu kadar halkına aşık bir lider yok yeryüzünde. Ne yapıyorsa bizler için yapıyor kendisi yemez bize yedirir giymez bize giydirir helal olsun
  • 6 Yıl Önce

serdar

önce emeklilere insanca yaşayacağı tek maaşı verin,sonra sıra çift maaşa gelsin.
  • 6 Yıl Önce

Cüneyt beyaz

Iktidarda çok kalınca eski söylediklerini unutuyor reisimiz
  • 6 Yıl Önce

dadaş

para nerden gelecek bizbize yeterizden mi..
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23