• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Benzin ve motorine büyük zam geliyor

Bu gece yarısından itibaren benzine 37, motorine ise 32 kuruş zam yapılması bekleniyor.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ankarali

Gelsin litresi 30 tl olsun insaalah Ben 100 tl olsada litresi binerim..
  • 6 Yıl Önce

Alo

Yapin gec bile kaldiniz
  • 6 Yıl Önce

osman

2 ileri 1 geri.her zamanki gibi
  • 6 Yıl Önce

Ahmet

Ben de diyorum 2 aydır bedavaya yakın aldık, milletimiz ve devletimizin kaybı olmasın, zam gelmeli. Neden dünya bizi kıskanıyor... Bir ekonomimiz var imf ye borç veriyoruz. Varsın litresi 20 lira olsun...
  • 6 Yıl Önce

YETER!

Petrolün varil fiyatı yere çakılırken, indirimler kıdım kıdım, birazcık varil fiyatı artsın önüne gelen herşeye zam, Dolarda da öyle...Bu nedir arkadaş. ÖZELLEŞTİRMELERİ.DURDURUN DEVLETLEŞTİRME POLİTİKALARI İSTİYORUZ...SERBEST PİYASAYI AŞAMALI OLARAK KALDIRIN...DEVLET ÖZEL SEKTÖRÜN KONTROLÜNE GEÇMİŞ. YETER! ÖZAL YANLIŞ YAPTI , BUNUN FARKINA VARIN ARTIK...
  • 6 Yıl Önce

okuyucu

yuh yuh yuh ,şimdi soruyorum,doğalgaz faturaları 2 ayda okunduğu için isyan eden epdk,şimdi hiç bir gerekçe olmadan ,petrol diplerde olduğu,ülkelere zorla verilmek istendiği,ülkemizin çarklarının yeni dönmeye başladığı,3-4 ay çalışmayıp yarı kapasiteyle ayakta kalmaya çalışan esnafın didindiği şu dönemde bu zam değil zulümdür,inşaallah epdk bunada bir dur der,eğer gerçekten bu halk için varlarsa.
  • 6 Yıl Önce

dumanlı

Ne olduda bir hafta önce akaryakıt şirketlerine ayağınızı denk alın yoksa ayar çekeriz diyen EPDK milleti sömüren akaryakıt şirketlerinin ayarınamı geldi.
  • 6 Yıl Önce

insan0ğlu

3ay önce benzinin litresine 61 kuruş motorinin litresine 56 kuruş indirim yapıldığında ses çıkmıyordu!
  • 6 Yıl Önce

erdem

dünyada diplerdeyken gıdım gıdım indir, azıcık arttım mı fiyatı kat kat bindir iyi taktik
  • 6 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Atalarımız yine haklı çıktı"KAŞIKLA VERİP KEPÇE İLE GERİ ALMAK" Deyim bu olsa gerek.
  • 6 Yıl Önce

vedat

dünyanın en güçlü ekonomisine sahip ülkeyiz süper gücüz bize bir şey olmaz,isterlerse %/100 zam yapsınlar.
  • 6 Yıl Önce

Ulvi

lan dolar kuru ne kadar arttı ki,litresine 37 kuruş zam gelsin.
  • 6 Yıl Önce

vedo

Dolardan değil. Rusya - Arabistan barıştı demek ki!!!

yücel

eee 2 aydır sudan ucuz bindik hatta bedavaya, acısının çıkması lazım
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23