• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Eski albay 'bu bilgi az önce geldi' dedi: Türkiye'nin elindeki S-400'lere ne olacağını açıkladı

Eski albay 'bu bilgi az önce geldi' dedi: Türkiye'nin elindeki S-400'lere ne olacağını açıkladı

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

OSMAN AYDIN

BIZ TÜRKLERDE ŞÖYLE BIR DURUM VARDIR BIZE SALDIRMAYANA ASLA SALDIRMAYIZ AMA SALDIRANADA AĞZININ PAYINI VERIRIZ BIZ AMERIKAYA NEDEN SALDIRALIM BIRKE MESAFE ÇOK 15 BIN KM AMA AMERIKDA BAŞKALARININ OYUNUNA GELIR BIZE SALDIRMAYA KALKARSA OZAMAN BIN PIŞMAN OLUR BIZ NE ARAPLARA NEDE IRANA BEZNZERIZ BUNU HERKEZ BÖYLE BILMELIDIR BU SISTRMI YUNSNISTAN DAHA ONCE ALDI NEDEN KARŞI CIKILMADI DEMEKKI KONU TAMAMEN SIYASILIKTIR HINDISTANDA ALDI USTELIK ONLARADA DAHAFAZLA AMERIK SILAH VERDI BURADA LOBILER MEYDANA CIKIYOR ŞIMDI YINE YUNAN VE RUM LOBILERI MEYDANA ÇIKTI DURDURMAK IÇIN HER ŞEYI DENIYORLAR AMA ZANNEDERSEM BU SEFER SAYIN TRUMP DURDURAMAYACAKLARDIR KARŞILARINDAKI EN BUYUK ENGEL SAYIN BAŞKANIMIZ VE SAYIN TRUMP UN IYI ANLAŞABILMELERIDIR BU PANIK ISRSILDEDE YUNANDADA VE RUMLARDADA AÇIKCA GÖRÜLMEKTEDIR
  • 2 Saat Önce

Laedri

Amerika ben istediğimde seni vurabilmeliyim s400 buna engel teşkil edecek diye karşı çıktı şimdi kendi sistemlerimizi yaptık s400 önemi kalmadı kalsa da hoş kalmasada onun için bu karardan vazgececekler ABD bizle iyi anlaştığı için değil güçlenen Türkiye ile ters düşmek istemediği için iyi geçinmeye çalışıyor imkanı bulduğunda gavurlugu dan vazgeçmez.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23