Habertürk’ün yeni jönü Gürsel Tekin! İyi Parti dümeni nereye kıracak?

20 Eylül 2018 Perşembe

Ohoooo, Habertürk Muharrem İnce’den sonra şimdi de CHP’li Gürsel Tekin’i parlatmaya başlamış! “Gürrrrsel Tekin zekidir… Gürrsel Tekin çalışkandırrr… Dengelidir… Ay ben Gürsel Tekin’i evvelden bu yana çoook beğenirim zaten...” 

Yahu bu neyin kafasıdır Allah aşkına? Maşallah dediğiniz üç gün yaşamıyor zaten! Gürsel Tekin’i cilalamak nedir yani?

Hah işte Muharrem İnce ortada! 

“Koskoca başkan adayıyım” diye millete omuz vurup geçti, güvenlik görevlilerini kırdı geçti, seçim gecesi CHP’lileri YSK önüne dikti hooop Siwissotel’in 8. katını kapatıp zom olana kadar içti. Seçim sonrası zııııp Simi adasını boylayıp seçmene “ne halin varsa gör” dedi. Yani o burnundan kıl aldırmayan By Maarrem Başkan olamadığı gibi CHP liderliğini de kıl payı kaçırdıktan sonra İstanbul Belediye Başkan adaylığına fit oluverdi.

Oldu olmasına da bu kez düne kadar Maarrem’i yere göğe sığdıramayanların en dipteni Habertürk ve kimi “Annim CİHİPİLİ” diyen Aydın Doğan beslemeleri hafiften Gürsel Tekin’e doğru seğirdi.

Demek ki operasyonel medyada, yani AB ve ABD yandaşı medyada Gürsel Tekin in, By Maarrem out şimdi…

Tatanka Tatanka olalı “onun bunun karısından” bile böyle zulüm görmedi yani…

Neyse… Gelelim CİHİPİ’nin AK Parti-MHP ittifakı güzellemelerine…

Geçen akşam Habertürk’teki bir programda AK Parti-MHP ittifakı söz konusu olduğu zaman Gürsel Tekin’in suratında oluşan o ağlak ifadeyi kaçırmayın derdim… Yüzü seğirerek “Bence denemeye bile değmez… İstanbul’da MHP’nin size zerre kadar faydası olmaz be abi…” tarzı akıl vermeleri içimi cızlattı inanın…

Gürsel Tekin’in bu stresi atabilmesi için Devlet Bahçeli’nin ağzının üstüne şahane bir kapak yapıştıracağından eminim!

Bakalım MHP’nin İstanbul’da oyu var mıymış yok muymuş?

MHP’nin Ankara’da oyu var mıymış, yok muymuş?

AK Parti MHP ittifakı, Kürtlerin oyunu azaltır mıymış, artırır mıymış?

Kapağı yesin de görsün Gürsel Efendi…

İYİ PARTİ DÜMENİ NEREYE KIRACAK?

İyi Parti yerel seçimlerde dümeni nereye kıracak?

CHP’ye mi?

HDP’ye mi?

SP’ye mi?

Doğru istikamete kırmayacağı kesin… Tamamı aynı projenin farklı aparatları olduğu düşünülürse, hangisinin kuyruğuna takılırsa takılsın, varacağı nokta sandığın dibi bence…

Zira yerel seçimlerdeki mottosu ne olursa olsun, Meral Akşener’in HDP-PKK’yı meclise sokma aparatı olduğu gerçeğini ortadan kaldırmayacak!

Meral Akşener’in “Selahattin Demirtaş tahliye edilmelidüüür” korosunda olduğu unutulmayacak! (Çünkü unutturmayacağım)

Meral Akşener’in seçimlerden sonra seçmenini yalnız bıraktığı, ortadan kaybolduğu hakikatini telafi edemeyecek…

En küçük bir eleştiride “Bana madam dediler! Madam genelev patroniçelerine denir! Heüüüüv, heüüüv” diye kapıyı çarpıp gitmesini affettirmeyecek!

Mitinglerinde tülbent takması, “Küçük bir kızken hiç kız arkadaşım olmadı! Hiç bebekle oynamadım abi… Hep oğlan çocuklarıyla oynardım” “Babaanne olmayacağım işte” “torunum bana dede diyor” gibi cinsiyetçi söylemlerini örtemeyecek…

Yine sandığın dibini boylayacak anlayacağınız. Zira dümeni ne tarafa kırarsa kırsın, sandık trenini çoktan kaçırdı…

 

Günün Özeti

YORUM YAZ

  • hasanpekerhasanpeker8 ay önce
    Hanımefendi bayayüreklisiniz maşallah bir de türkiyenin sanayi kalbi sayılan kocaelinin gebze diye bir ilçesi var bu ilçede paralel yapının dominotaşlarından birinin alındığı bir belediye var bizim reylerimizle koltuklar verdiğimiz bu insanlar hakkımızıaradığımız zaman aynı doksanlı senelerin bürokratikâeteler
  • HacıHacı8 ay önce
    Mininsek kağanda minik herhalde.Sp milli.degilmis.
  • oy oranım kaçoy oranım kaç8 ay önce
    tek düşündüğünüz düşündükleri oy...
  • NurullahNurullah8 ay önce
    Bizim bi damat var nedir la senin planın dedim abi 6 ay sonra düğün borcu biter 1 seneye araba alırım 3 seneye inşallah ev sahibiyiz dedi maaşını sordum abimin kredi borcu düşünce 1600 dedi
  • Kürt şamil Kürt şamil 8 ay önce
    Tuzu kuru chplileri biliriz de biraz da tuzu kurularinızı anlatin sayın yazar ..
  • melih53melih538 ay önce
    boşverin gürseli falan.ülke yeni bir lidere kavuştu bence .sayın babacan..kıymeti ortaya çıktı .ülkemize pahalıya mal oldu ekonomi çöktü iflas durumunda sayın babacanın kıymeti böyle ortaya çıktı ..bu yeni ekonomi yönetiminin başarısızlığı işi bilmemesi sayın babacanın kıymetini bilgi beceresini ortaya çıkardı.ülkemiz gelecekteki yeni liderinide böylece bulmuş oldu.özal ekolünden sayın babacan artık yeni dönemin lideridir..bunlar ne yapsa tutmuyor beceremiyorlar sayın babacan acil akıl vermelidir olaylara el atmalıdır..baksanıza daha kamu bankaları bile çöküyoruz öncülüğü yapıyorsa borsada ...nasıl bi başıboşluk ..
  • melih53melih538 ay önce
    ovp açıklandı ..çöküş hızlanarak devam.kamu bankaları öncü olsun dedik ama aşağı çöküşde değili..piyasaları rahatlatmak için öncü olsun dedik..maliye bakanının sorumluluğunda olan kamu bankaları daha bakanlığı pek * dikkate almıyor öncü çöküşteler..hala güven diyorlar..yazık babacanın değeri her geçen gün artmakta..istanbul için aday arıyorlar ..iyi parti sayın babacan **önemli bir aday ..**chp den asla kimse seçilemez..chp istiyorsa sayın babacanı desteklesin..ama halk babacanı bağrına basacaktır..
  • ZOMBİZOMBİ8 ay önce
    BİZE BİRDE VENEZUELA YI ANLATSANA SAYIN YAZAR ÇOK MERAK EDİYORUZ... DÜNYANIN EN HUZURLU ÜLKESİ İMİŞ DİYE DUYDUK.. )))
  • İkrarİkrar8 ay önce
    Selam Aleykum, bugun,muharem ayinin onu asure birbirinize selami,yayin.belki Allahu teala bize merhamet eder acir basimizdan,belalarin defi icin dua edelim haram aylardayizhep kin husumet Rabbim ,akibetimizi hayir eylesin,sozu olan soylesin,kinayen deyilde hz omer gibi biri beni duzelsin bir hatam olursa demisyaherkes bir baskasini dusman biliyor, bizruhlar aleminde kardes deyilmiydik .kimse bir baskasini tanimasada bir ayni milletiz bizler onceki,yonetimlere nasil tahamul gosterdiysek,sizde gostermelisiniz,bu bir erdemlik
  • TolgaTolga8 ay önce
    Sayin yazar madam yasli kadinlara denir mama genelev patronicesine denir...
  • mniksekmniksek8 ay önce
    MEMLEKETTE EKONOMİK ÇIĞIRTKANLIĞI YAPAN VE MEMLEKETİN KÖTÜYE GİTMESİ İÇİN ELLERİNİ OVALAYAN BU ZİHNİYETE YEREL SEÇİMLERDEDE FIRSAT VERMEYELİM, CHP Sİ,HDP Sİ, SP Sİ VE İP İ HEPSİ AYNI KAFA, MİLLİ OLMAYAN....
  • BurhanBurhan8 ay önce
    Çaycılıktan emlak zenginliğine nasıl ulaşmış onu bir açıklasın lütfen!
  • melih53melih538 ay önce
    gürselden bi şey olmaz..oda biliyor..amaç ne peki chp de sözsahibi olmayı bırakmamak..belli olmaz bunlardan birileri işbanka yönetici olacak ..yeterki önlerde ol ..bu arada bugün ovp açıklanacak.İnşallah ZAMANINDA*sunum olur.ve ortam biraz hava olarak serin olur ki sunumda sıcağın ekstra sıkıntısı yansımaz..ve en önemlisi kamu bankaları borsada bugün..**lider olmalı.**akbank garanti işbank değil halk ve vakıf bank öncü olmalı ..ve çok gerçekçi vaatler .özellikle israfla ilgili.ve en büyük bomba açıklanırsa olursa köprü geçiş ödemelerinin TL ye bağlanması.**bu liderliği pekiştirir..
  • Hikmet YıldızekenHikmet Yıldızeken8 ay önce
    Gürsel Tekin'in, ne mal olduğu Kadıköy Belediyesi Başkan yardımcısı olduğu dönemden zaten biliniyor. CHP o zatı kadar aday yapmaz.
  • KadirKadir8 ay önce
    Yahu memleketin durumu ortada ... Biraz milletin sorunlarını dile getirin.
  • ok kıvamındaok kıvamında8 ay önce
    Karta kaçmış Gürsel' den Cön olmaz; Cöle olur: Şöle olur; biraz cıvıhğk olur, ama nassı ossa üzerine sifon çekileceği için farketmez.