• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Zonguldak'ta maden ocağında çalışan 40 kişi karantinaya alındı

Yeniakit Publisher
2020-09-15 16:51:55 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Zonguldak'ta maden ocağında çalışan 40 kişi karantinaya alındı

Maden ocağında üretime geçici süre ara verildi

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, özel bir maden ocağında çalışan biri mühendis 2 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması üzerine 40 kişi evlerinde izolasyona alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Gelik beldesinde özel maden ocağında çalışan 1'i mühendis 2 kişinin koronavirüs testinin pozitif çıkmasının ardından firma yetkilileri durumu İl Sağlık Müdürlüğü yetkililerine bildirdi.

Testleri pozitif çıkan mühendis ve işçinin yanı sıra 38 kişinin evlerinde izolasyona tabi tutulması kararlaştırılarak maden ocağında üretime geçici süre ara verildi.

İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerince, işçilerin durumlarının yakından takip edildiği, 14 günlük karantinanın sona ermesinin ardından maden ocağının yeniden üretime başlayacağı bildirildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23