• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yüzlerce kişi ormanlar için toplandı

Yeniakit Publisher
2019-03-25 10:36:12 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Yüzlerce kişi ormanlar için toplandı

Orman Genel Müdürlüğünün 180.

Orman Genel Müdürlüğünün 180. kuruluş yılı dolayısıyla Eskişehir’de bir doğa yürüyüşü düzenlendi. 700 kişinin katıldığı yürüyüş güzel görüntülere sahne oldu.

Düzenlenen etkinlik Orman Bölge Müdürü Recep Temel’in konuşmasıyla başladı. Temel, orman teşkilatının 180 yıllık tarihini anlattı. Ormanın faydalarına ve fonksiyonlarına da değinen Temel, ormancılık çalışmalarından örnekler verdi. Ardından Kocakır Ormanında bir araya gelen doğa severler 2,5 kilometre doğa yürüyüşü ve 300 adet fidan dikimi yaptılar. Orman Yangın Söndürme ekipleri de misafirlere tatbikat yaptı. Sirenler çalarak kule önüne gelen ve temsili olarak su ve köpük sıkan ekipler, katılımcılardan büyük alkış aldı.

Diğer yandan etkinliğe; Vali Yardımcısı Aslan Avşarbey, Orman Bölge Müdürü Recep Temel, öğrenciler, sivil toplum örgütleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23