• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ümit Özdağ'ın gözü yükseklerde! 6'lı masaya mesaj verdi

Yeniakit Publisher
2022-08-05 02:30:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Mansur Yavaş'ın aday gösterilmemesi durumunda ne yapacağını açıkladı.

Sığınmacılara yönelik sivri çıkışlarıyla sık sık gündeme gelen Zafer Partisi lideri Ümit Özdağ, Oğuzhan Uğur'un sunduğu Mevzular Açık Mikrofon programına konuk oldu. Gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunan Özdağ, kendisine yöneltilen sorulara da cevap verdi. Özdağ, cumhurbaşkanlığı adaylığına ilişkin soruyu çarpıcı ifadelerle yanıtladı.

"Yavaş'ı aday gösterin dedim"

Özdağ, kendisinin aday olup olmayacağı ile ilgili soruya "Eğer Mansur Yavaş'ın kazanma şansına sahip olsaydım hiç düşünmeden aday olurdum. Ama bugün Mansur Yavaş'ın gerekçesi ne olursa olsun kamuoyunda en fazla desteği alan kişi olduğu net bir durum. Biz 6'lı masaya Mansur Bey'i aday gösterin, biz de destekleyelim dedik. Hala 6'lı masadan bir cevap çıkmadı, biz de cevap çıkmasını bekliyoruz." yanıtını verdi.

"Süreç işliyor"

Mansur Yavaş hakkında çarpıcı ifadeler kullanan Özdağ, "Mansur Bey'in 'aday değilim' dediği doğru değil. Bu konuda bildiklerimi kamuoyuyla paylaşmak için ortamın çok erken olduğunu düşünüyorum. Ama Mansur Bey 'aday değilim' demedi. Bir süreç var, hala işliyor. Biz de Zafer Partisi olarak bu süreç bitmeden herhangi bir yeni değerlendirme yapmayacağız, o pozisyonda duruyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

"Partim aday çıkarabilir"

Zafer Partisi'nin bir aday çıkarıp çıkarmayacağı ile ilgili ise Özdağ "Mansur Bey aday olmaz ve ortaya bir şike aday çıkarsa Erdoğan'a karşı, Zafer Partisi hala aday gösterme hakkını saklı tutuyor." ifadelerini kullandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Murat gözükara

Ümit özdağ.... Kendisine bile oy atmıyacak adam konuşuyor... Partiyi kuran ve partisinden atılan mı... Ayrılan mı buda belli değil... Kısaca siyasette ağzı olan konuşuyor... Boş adamlar piyasada türedi... Formatları bile belli değil... Basında bunları kayla alıyor şaşırıyom...

bir

Adayları YOK, muhalefete işbirlikçi muhalefete kim İNANIR, muhalefete inanmak için aptal olmak gerekir
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23