Türkiye’de geçtiğimiz yıl Mart ayından bu yana Kuralkan Holding çatısı altında temsil edilen Bajaj markası, Türkiye pazarındaki yoluna devam ediyor.
Kuralkan Holding, Tuzla’da yüksek yatırım bedelli ve günlük 100 adet üretim kapasiteli fabrikasında üretimini yaptığı Bajaj markasıyla, Türkiye’de bir yıl gibi çok kısa bir sürede yüzde 4.9’luk pazar payına ulaştı. 4.3 milyon adetlik üretimiyle dünyanın üçüncü büyük motosiklet üreticisi unvanını taşıyan Bajaj, Kuralkan Holding ile yaptığı işbirliği çerçevesinde Türkiye’deki hedef çıtasını 2015 yılında ise daha yükseğe koydu.
MOTOSİTLETİN VİTESİNİ YÜKSELTECEK
Marka, bu yıl vitesli motosiklet grubunda en az yüzde 10 pazar payı, 2016 yılında ise pazar liderliği hedefliyor. Eurasia Moto Bike Expo 2015’e güçlü biçimde katılacak olan Bajaj’ın bu yıl içinde satışa sunulacak 3 yeni modeli de ilk kez fuarda sergilenecek. Bajaj’ın Satış ve Pazarlama Müdürü Ekrem Ata, Bajaj’ın bu bölgede sadece Türkiye’de üretim yaptığına dikkat çekerek, “Bajaj’ın Türkiye’deki başarısı Avrupa pazarındaki hedefleri için anahtar olacak” dedi.
Ata, “Bajaj bizim çok doğru bir adresti. Onlar için de biz doğru adres olduk. İki yıldır görüşüyorduk. Türkiye’de ciddi anlamda bir araştırma yaptılar. Bizim zaten MZ ve Kanuni markalarıyla geçmişten günümüze uzanan bir üretim kimliğimiz var” yorumunu yaptı.