Türkiye ile ABD anlaşınca... Oradan da kaçış başladı!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Türkiye ve ABD'nin anlaşmaya varmasıyla Afrin'den sonraki hedef olan Münbiç'te büyük bir hareketlilik var, YPG'liler kaçış hazırlıklarına başladı.
TSK ve ÖSO, Afrin kent merkezinin kuşatmasını tamamlarken sivillerin güvenli çıkışına imkan sağlayacak bir koridor oluşturulmuş ve sivillerin tahliyesi sağlanmıştı.
Dün Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu'nun ABD ile Münbiç konusunda anlaştıklarını açıklamasından sonra Münbiç'te de hareketlilik yaşanmaya başladı.
Sivil giyimli yüzlerce kişi, güneydeki Suriye rejimine ait bölgeye doğru kaçıyor.