Tesbih bilenden alınır sloganıyla İnan Tesbih E-Ticaretini büyütüyor
E-Ticaret sekötürünün popülerliğini arttırdığı son günlerde İnan Tesbih markası internet dünyası ile birlikte büyümeye devam ediyor. Değerli taşlardan yapılan tesbihler Türkiye'nin hatta dünya'nın bir çok yerinde bulunan tesbih severlere ulaşıyor.
Tesbih'e gönül vermek
E-ticaret'den öncede Türkiye genelinde toptan tesbih satışları yapan İnan Tesbih'in kurucusu Celal İnan başarılarının arkasında bu işe gönül vermiş olmalarını gösteriyor. Sadece tesbih satmaları ve bu alanda uzmanlaşmaları nedeniyle müşteriye en kalitelisini en ucuza sunabildiklerini söylüyor.
Tesbih'in de diğer aksesuarlardan farkı olmadığını hatta Türkiye'de en çok kullanılan aksesuarlardan biri olduğunu söyleyen Celal İnan yeni tesbih modelleri çıkarmanın gerekliliğini vurguluyor.
En Çok Satılan Tesbihler
İnan Tesbih bünyesinde en çok satılan tesbihlerin başında kuka tesbih ve [follow=https://www.inantesbih.com/kehribar-tesbihler-kat51.htmlkehribar tesbih[/follow] modelleri gelmektedir. Bu diğer e-ticaret sitelerinde de farklı değilmiş. Malzemeden önemli olan ise işlenmesi ve modeller. İnsanlar daha çok aldıkları tesbihin modeline ve işlenmesine bakıyor. Özellikle usta işi tesbihler büyük ilgi görüyor. Tabi bu da ustadan ustaya değişiyor. Kimi ustaların tesbihleri binlerce tl yi bulabiliyor.
Kampanyalar konusunda da aktif ve yaratıcı çalışmalar düzenleyen İnan Tesbih’in en son çalışması Cuma Kampanyası.Müslümanlar için büyük öneme sahip olan bu günün unutulan bir değer olmaması gerektiğini düşünen firma yöneticileri cuma günleri belirli ürünlerde kampanyalar düzenlemektedir.
E-Ticaret geleneksel ticaretten farklı
İnan Tesbih’in dijital pazarlama uzmanı Hasan Çağrı Güngör e-ticaretin bir çok alanda geleneksel ticaretten farklı olduğunu söylüyor. Sözlerine şöyle devam ediyor. E-ticaret tamamen olmasada bir çok alanda geleneksel ticaretten ayrılıyor. Hakim olduğunuz beceri ve tecrübeler tamamen farklı internet üzerinden satış yapabilmek için sosyal medya’nın ve internet reklamcılığının aktif ve doğru bir şekilde yönetilmesi gerekiyor. Bunun dışında yan sektörler hakkında mutlak bilgi gerekiyor. Bunlara örnek olarak kargo ve banka sistemlerini düzgün ve verimli bir şekilde kullanabilmek gerekiyor.