Taliban yine saldırdı! 3 ölü 2 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Taliban Afganistan'da yine saldırdı. Bir otele giren Taliban mensupları, 3 kişiyi öldürdü, 2 kişiyi yaraladı.
Afganistan İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Nasrat Rahimi, AA'ya yaptığı açıklamada, Taliban mensuplarının, Badgis'in merkezi Kale-i Nev kentine silahlı saldırı düzenlediğini söyledi. Militanların, kent merkezindeki bir otele girerek rastgele ateş açmaya başladığını ifade eden Rahimi, çatışmanın devam ettiğini belirtti.
Badgis Valisi Abdul Gafur Melikzey de saldırıda 3 polisin hayatını kaybettiğini, iki polisin de yaralandığını kaydetti.
Taliban'dan yapılan açıklamada ise saldırının ardından güvenlik güçleriyle çatışmanın sürdüğü öne sürüldü.