• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Son iki yılda 14 basamak yükseldi!

Yeniakit Publisher
2022-09-29 12:31:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Son iki yılda 14 basamak yükseldi!

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Türkiye’nin son 20 yılda kat ettiği AR-GE ve İnovasyon ekosisteminin başarısı sosyal medya hesabı üzerinden duyurdu.

YENİ AKİT  ANKARA

Her alanda bağımsız bir ülke olmak için AR-GE ve inovasyon yatırımlarına büyük önem veren Türkiye, yaptığı yatırımların ve çalışmaların meyvesini toplamaya başladı. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, yapılan yatırımlar sonucunda Küresel İnovasyon Endeksi 2022 raporunda Türkiye’nin sıralamasının değiştiğini duyurdu.

Varank paylaşımda, “Küresel İnovasyon Endeksi 2022 raporu açıklandı. Türkiye, tarihinin en yüksek seviyesinde! Son iki yılda 14 basamak yükselerek, 132 ülke içinde 37. sıraya yerleştik. 20 yılda sıfırdan inşa ettiğimiz ar-ge ve inovasyon ekosistemi yeni başarı hikayeleri yazmaya devam edecek!” dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Salihce

Sayın Varank der susarım!
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23