Sarıgül, DSP’den ayrıldığını duyurdu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Eski Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Demokratik Sol Parti’den (DSP) ayrıldığını açıkladı.
Sarıgül, resmi Twitter hesabından “Kalplerimiz Türkiye İçin Atacak” başlığıyla paylaştığı mesajda, şu ifadelere yer verdi: “Tarihi bir dönemeçte, milletimizin önüne yepyeni bir yol açmak üzere büyük bir göreve çıkıyorum. Ecevit’imizin barışa ve umuda yolladığı güvercinler gibi baba ocağından askere uğurlanan bir gencin duygularıyla DSP’den ayrılıyorum. Bu yolculuğun zor ve çileli olduğunun naza, bahaneye ve yorgunluğa yer olmadığının bilincindeyim” dedi.