Sabancı’dan 150 bin hızlı tanı kiti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Covid-19 pandemisiyle etkin mücadele kapsamında şimdiye kadar 30 milyon lira bağışta bulunan Sabancı Topluluğu, 150 bin hızlı tanı kitini de Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü’ne teslim etti.
Sabancı Holding Üst Yöneticisi (CEO) Cenk Alper, sürecin ilk gününden itibaren Sabancı Topluluğu’nun tüm teknoloji ve inovasyon gücünü, Covid-19 pandemisiyle mücadele ve toplum sağlığımızın korunması için seferber ettiklerini söyledi.