Rus savaş gemileri Filipinler'e gitti!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Rus destroyerleri Amiral Tributs ve Vinogradov iyi niyet ziyareti çerçevesinde Filipinler’in başkenti Manila’ya geldi.
Rusya'ya ait iki savaş gemisi iyi niyet ziyareti çerçevesinde Filipinler'in başkenti Manila'ya geldi.
Filipinler Donanması Sözcüsü Jonathan Zata, bugün demirleyen iki Rus gemisinin ülkeye ilk ziyaretlerini Ocak 2018'de gerçekleştirdiklerini söyledi.
Rus ve Filipin donanması personellerinin güven artırıcı çalışmalarda bulunacakları ifade edildi.
Rus savaş gemilerinin cumaya kadar ülkede kalacağı belirtildi.