Ruanda, Kovid-19'a karşı 3. doz aşılamaya başlıyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ruanda, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı 3. doz aşıları yapmaya başlayacağını açıkladı.
Ruanda Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamada, 3. doz aşıların sağlık çalışanları ve 50 yaş üstü kişilere uygulanmaya başlanacağı belirtildi.
Bulaşıcı hastalıklar dışında rahatsızlıkları olan 30 ila 50 yaşlarındaki kişilere de 3. dozun yapılacağı kaydedilen açıklamada, ilave aşılamanın başkent Kigali'de başlayacağı bilgisi paylaşıldı.
Yaklaşık 13 milyon nüfusa sahip Ruanda'da şimdiye dek 3 milyondan fazla kişi tam aşılandı.
Ülke, dün, Omicron varyantı nedeniyle Güney Afrika Cumhuriyeti, Zambiya ve Zimbabve'ye doğrudan uçuşları geçici olarak durdurduğunu açıklamıştı.