Philip Cocu'dan ayrılık sonrası ilk sözler!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Cocu, ''Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim" açıklamasını yaptı.
Ankaragücü mağlubiyeti sonrası Fenerbahçe'nin görevine son verdiği teknik direktör Philip Cocu, ilk kez konuştu. Ali Koç'un aldığı karara saygı duyduğunu kaydederek, "Fenerbahçe gibi bir kulüp bu durumları yaşamaya alışkın değil. Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim" dedi.
''SORUMLU BENİM''
Milliyet'in haberine göre; Takıma ve kulübe vedası sırasında görüşlerini belirten Hollandalı çalıştırıcı, ortada bir başarısızlık olduğunu kabul ederek, "Fenerbahçe gibi bir kulüp bu durumları yaşamaya alışkın değil. Ortada bir başarısızlık var. Bu takımın başında ben olduğuma göre sorumlusu da benim. 20 kişi gitmeyeceğine göre normal olan işin başındaki kişinin gitmesi" dedi.
Cocu, ayrılırken tüm futbolculara ve yetkililere başarı dileklerinde bulundu.