• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Okula almadılar, öğretmen oldu

Yeniakit Publisher
2017-12-03 10:22:00 - 2017-12-03 10:23:03

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Okula almadılar, öğretmen oldu

Dünya Engelliler Günü’nde Senem öğretmenin hikayesi tüm yüreklere dokunacak...

Doğuştan serebral palsi hastası olan ve henüz 8 yaşındayken uğradığı ayrımcılık nedeniyle öğretmen olmaya karar veren Senem Arıcı, üç ay önce atanarak hayallerini gerçeğe dönüştürdü.

 

Edebiyat öğretmeni Arıcı,“Annem beni ‘Bu ne hastalık ne de kusur, sadece bir yaşam biçimi. Sarışın ya da esmer, siyah ya da mavi gözlü olmak gibi bir şey’ diyerek yetiştirdi. İlkokula kaydolabilmek için annemle üç ay boyunca her gün, günde belki iki kere gidip geldik o kapıya. Bize okul yönetiminin söylediği tek bir şey vardı, ‘Bir sakatın sorumluluğunu alamam’. 8 yaşında bir çocuktum ve ‘Bu insan eğitimci olmuşsa ben daha iyisi neden olmayayım’ dedim. O gün karar verdim. Yaşadıklarımı yaşamış biri eğitim kapısının yanına yaklaşmazdı fakat ben ‘Tam da bu yüzden öğretmen olmalıyım’ dedim. Birileri çıkıp bana ‘Hocam, herkes gibi walker olmadan koşarak merdiven çıkacaksınız. Asansörlü bir bina aramak zorunda kalmayacaksınız ama öğrencileriniz olmayacak’ dese hiç düşünmeden reddederim. Çünkü bu çocuklar benim en büyük servetim. Dersine gireyim ya da girmeyeyim okuldaki tüm öğrenciler benim çiçeklerim” dedi.

 

Yeni Akit Gazetesi

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23