• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Nihayet bir vicdanlı çıktı... "Kul hakkı yiyerek astsubay oldum, rahatsızım"

Yeniakit Publisher
2017-09-14 08:31:00 - 2017-09-14 08:32:46

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Nihayet bir vicdanlı çıktı... "Kul hakkı yiyerek astsubay oldum, rahatsızım"

Hemen hepsi inkar ediyordu. Ardahan'daki FETÖ davası... Tutuksuz sanık Ş.: "15-16 yaşlarındaydım, cemaat evlerinde kaldım, pişmanım" dedi.

Ardahan'daki FETÖ davası başladı. Örgütün "mahrem" yapılanmasında yer aldıkları öne sürülen 6'sı tutuklu 20 sanığın, "silahlı terör örgütü kurma, yönetme ve üye olma" suçundan 10 yıldan 15 yıla kadar hapis istemiyle yargılanmasına başlandı.
- Tutuksuz sanık Ş.:
- "15-16 yaşlarındaydım, cemaat evlerinde kaldım, pişmanım. Kul hakkı yiyerek astsubay oldum. Vicdanen rahatsızım"
- Tutuklu sanık T.:
- "Talha isimli biri 'Ergün' kod ismini bana verdi. Eşimi bana cemaat tanıştırdı. Malatya'da kimya bölümünü okuyordu. Benimle evlenince başını açtı, 2007-2008 yıllarındaydı"

Ardahan'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'nın (FETÖ/PDY) mahrem yapılanmasında yer aldıkları iddia edilen 6'sı tutuklu 20 sanığın "silahlı terör örgütü kurma, yönetme ve üye olma" suçundan yargılanmasına başlandı.

Ardahan Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, bazıları Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) ile olmak üzere 6'sı tutuklu 17 sanık, avukatları ve yakınları katıldı. 3 sanığın firarda olduğu belirtildi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23