Muğla'da jandarma ekiplerinden Kovid-19 denetimi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kontrollerde 77 bin 406 lira ceza uygulandı
MUĞLA (AA) - Muğla'da, jandarma ekiplerince yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) denetimlerinde, 59 kişi ve 38 işletmeye 77 bin 406 lira ceza kesildi.
İl Jandarma Komutanlığınca, 632 personelin katılımıyla 2 bin 44 işletme ile alışveriş merkezi, sahil ve araçlar kontrol edildi.
Denetimlerde, 59 kişi ve 38 işletmeye 77 bin 406 lira ceza uygulandı.
Tatilciler de maske takmaları ve sosyal mesafeyi korumaları konusunda uyarıldı.