Melih Gökçek istifa sonrası Konya'ya gitti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa eden Gökçek, Konya’ya giderek onursal Osmanlıspor’un Atiker Konyaspor ile oynadığı maçı izledi.
Melih Gökçek, dün 23 senedir sürdürdüğü Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa etti. Melih Gökçek istifanın ardından onursal başkanlığını sürdürdüğü Osmanlıspor’un- Atiker Konyaspor ile oynayacağı maçını izlemek için bugün Konya’ya gitti. Gökçek, Konya Büyükşehir Belediyesi Stadı’nda şeref tribündeki yerini alıp maçı izledi.
Osmanlıspor taraftarı da zaman zaman Gökçek, lehine ’En büyük başkan bizim başkan’ sloganı attı.
Maçı Konyaspor 1-0 kazandı.