• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Melih Gökçek istifa sonrası Konya'ya gitti

Yeniakit Publisher
2017-10-29 21:39:00 - 2017-10-29 21:39:57

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Melih Gökçek istifa sonrası Konya'ya gitti

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa eden Gökçek, Konya’ya giderek onursal Osmanlıspor’un Atiker Konyaspor ile oynadığı maçı izledi.

Melih Gökçek, dün 23 senedir sürdürdüğü Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa etti. Melih Gökçek istifanın ardından onursal başkanlığını sürdürdüğü Osmanlıspor’un- Atiker Konyaspor ile oynayacağı maçını izlemek için bugün Konya’ya gitti. Gökçek, Konya Büyükşehir Belediyesi Stadı’nda şeref tribündeki yerini alıp maçı izledi.

Osmanlıspor taraftarı da zaman zaman Gökçek, lehine ’En büyük başkan bizim başkan’ sloganı attı.

Maçı Konyaspor 1-0 kazandı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23