• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mantar yediler, hastaneye kaldırıldılar

Yeniakit Publisher
2019-04-28 10:49:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Mantar yediler, hastaneye kaldırıldılar

Karaman'da piknik yaparken ormanlık alanda topladıkları mantarları yiyen 4 kişi zehirlendi. Rahatsızlanan şahıslar Karaman Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Karaman'da ormanlık alandan topladıkları mantarları yiyen 4 kişi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, merkeze bağlı Gökçe köyüne piknik yapmaya giden H.G. ( 44), C.A. (33), M.G. (51) ve M.A.B. (51), ormanlık alandan topladıkları mantarları pişirerek yedi.

Bir süre sonra fenalaşan 4 kişi, 112 Acil Sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince Karaman Devlet Hastanesine kaldırılan 4 kişinin, yedikleri mantardan zehirlendikleri belirlendi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23