Manisa'da 5 gencin, elektrikli bisikletle tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
MANİSA (AA) - Manisa'nın Yunusemre ilçesinde, 5 gencin elektrikli bisikletle trafikteki tehlikeli yolculuğu kaydedildi.
Horozköy Caddesi'nde yoğun trafiğe rağmen biri kız 5 gencin elektrikli bisikletle yolculuk yaptığı görüldü. Yeni tip koronavirüs kurallarına riayet etmeyen gençler, trafik ışıklarına da uymadı.
Gençlere, tehlikeli yolculukları nedeniyle caddedeki bazı kişiler tepki gösterdi. Gençler ise tepkilere aldırış etmeden yolculuklarını cep telefonu ile kaydetti.
Gençlerin bu tehlikeli yolculuğu AA muhabiri tarafından görüntülendi.