• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kütahya'da bir köy karantinaya alındı

Yeniakit Publisher
2020-09-15 15:53:04 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kütahya'da bir köy karantinaya alındı

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Domaniç ilçesinde bir köyün, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Domaniç Kaymakamlığından yapılan açıklamada, Fıranlar köyünde bazı kişilerin Kovid-19 testlerinin pozitif çıktığı duyuruldu.

"Fıranlar köyünde Kovid-19 pozitif vakalarının artış eğiliminde olması nedeniyle İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla köyde 14 gün süreyle karantina uygulaması başlatıldı." ifadesine yer verilen açıklamada, köylülerin ihtiyaçlarının, Vefa Sosyal Destek Birimi tarafından karşılanacağı aktarıldı.

Öte yandan İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, köyün girişlerinde kontrol noktası oluşturdu.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23