Konya'da bir site karantinaya alındı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Merkez Selçuklu ilçesinde, kabul gününde bir araya gelen kadınlardan birinin koronavirüs testinin pozitif çıkması üzerine, 4 bloklu site karantinaya alındı
KONYA (AA) - Konya'nın merkez Selçuklu ilçesinde 68 daireli bir site karantinaya alındı.
Alınan bilgiye göre, Selahaddin Eyyübi Mahallesi Ahmet Yesevi Caddesi'ndeki 4 bloklu sitedeki bazı kadınlar, kabul gününde toplandı.
Bir arada oturan 16 komşu kadından birinin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.
Bunun üzerine yetkililer, siteyi karantinaya aldı.