• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kenan Yıldız'dan Galatasaray açıklaması

Yeniakit Publisher
Haber Merkezi Giriş Tarihi:

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kenan Yıldız'dan Galatasaray açıklaması

Kenan Yıldız, ABD maçı öncesi açıklamalar yaptı. Kenan Yıldız, "Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. " ifadelerini kullandı.

Kenan Yıldız, ABD maçı öncesi açıklamalar yaptı. Kenan Yıldız, "Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. " ifadelerini kullandı.

Türkiye forması giyen Kenan Yıldız, Amerika Birleşik Devletleri ile oynanacak son grup maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Kenan Yıldız şu ifadeleri kullandı:


 

"EN ÇOK ELEŞTİRİLEN BENDİM"

"Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik. Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım."


 

"GALATASARAY'DAN HATIRLIYORUM"

"ABD'nin taraftar gücünden bahsettiniz. Ben Galatasaray'dan hatırlıyorum. Böyle büyük taraftarların önünde oynamaya hazırlıklıyız."


 

"KÖTÜ OYNAYARAK ELENMEDİK"

"Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. Elimizden gelenin en iyisini yaptık. İstatistiklere de yansıdı. Ancak ne yazık ki, istatistikler maçı kazanmıyor."

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

serdar_61

kenan kardeşim seni çok severim kötü oynayarak elenmedik doğru hiç birşey oynamadık ve elendik sistem yok ruh yok taktik yok öle 62 şut falan hikaye al topu sağa ver sola adamlar zaten kapanmış ikiye bir yok hakan arda hangisi topa vuracak gol olacak başka bir durum yok oda olmadı yani senin üzgün olduğunu bizim üzgün olduğumuz kadar anlayabiliyoruz

misafir46

Ya nedir bizim çocukların bu milletn çektikleri. 24 yıl sonra her turnuvada varlar yine kimseye beğendiremiyorlar. Biraz teşekkür ve takdir etmeyi bilmemiz lazım. Tarihimizde yenemediğimiz takımları yendik. İspanya'ya burda yenilsekte playoffları kaldık ve dünya kupasına katıldık. TEŞEKKÜRLER Montella TEŞEKKÜRLER BİZİM ÇOCUKLAR.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23