• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Karantinada olması gerekirken trafiğe çıkan sürücü yakalandı

Yeniakit Publisher
2020-09-23 10:43:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Karantinada olması gerekirken trafiğe çıkan sürücü yakalandı

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) kapsamında karantinada olması gerekirken dışarı çıkan sürücü hakkında yasal işlem başlatıldı.

Abana ilçesinde polis ekiplerince Bahattin Yorgancı Caddesi'nde yapılan uygulama sırasında durdurulan araç sürücünün, Kovid-19 kapsamında temaslı olduğu tespit edildi.

İlçe Emniyet Amirliğine götürülerek Umumi Hıfzıssıhha Kanunu kapsamında 3 bin 150 lira para cezası uygulanan sürücü Y.S.K. hakkında suç duyurusunda da bulunuldu.

İnebolu Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından karantina süresi bitmeden dışarı çıktığı belirlenen Y.S.K. hakkında soruşturma başlatıldı.

İlçeye gelen Kastamonu İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) ekibine teslim edilen Y.S.K, Kastamonu Kredi Yurtlar Kurumu'na (KYK) bağlı yurda yerleştirildi.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23