• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Jandarma ekipleri şehirler arası otobüslerde Kovid-19 denetimi yaptı

Yeniakit Publisher
2020-09-23 12:56:31 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Jandarma ekipleri şehirler arası otobüslerde Kovid-19 denetimi yaptı

İSTANBUL (AA) - Jandarma ekiplerince, şehirler arası otobüslerde Kovid-19 tedbirleri kapsamında denetim yapıldı.

İçişleri Bakanlığının yayınladığı genelge kapsamında, İstanbul İl Jandarma Komutanlığına bağlı otoyol trafik, asayiş ve motosikletli trafik asayiş timlerinin katılımıyla Kuzey Marmara Otoyolu Fenertepe gişelerde yapılan denetimde, şehirler arası taşıma yapan araçlarda Kovid-19 önlemlerine bakıldı.

Denetimlerde, halk sağlığı açısından ciddi anlamda risk taşıyan ve süreklilik oluşturan ya da kurallara aykırı davranışlarda bulunanlar için ceza kesildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23