İzmir'de otomobil otobüs durağına girdi: 2 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Bornova'da otomobilin otobüs durağına girmesi sonucunda 2 kişi yaralandı.
A.A. (20) idaresindeki otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle Çamdibi Birlik Camisi önündeki otobüs durağına çarptı.
Kazada, durakta otobüs bekleyen Seval Y. ile Doğa A. yaralandı.
Yaralılar, kaza yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince Ege Üniversitesi ve Bornova Devlet hastanelerine kaldırıldı.
Sürücü A.A, Çamdibi Polis Karakolu'na götürüldü.