İşte FETÖ'nün Ergenekon kumpasının görüntüleri
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Yargıtay'ın bozma kararının ardından yeniden görülen Ergenekon davasında bugün duruşma günüydü.
Duruşmada, Ankara Zir Vadisi ve Sapanca'daki bağ evinde yapılan aramaya ilişkin Fetullahçı emniyet ve yargı mensuplarınca yıllarca saklanan görüntüler dosyaya girdi.
Duruşma salonunda izlenen görüntülerde, bir polisin, “Nasıl olsa kazık attık” sözü dikkat çekti. 12 Ocak 2009 saat 21.43 sularında Sapanca'da ele geçirildiği iddia edilen mühimmatların görüntülendiği bir başka videoda ise, birkaç polis memurunun kendi aralarında “İşimizi sağlama alalım, eşeğimizi sağlam kazığa bağlayalım. Nasıl olsa kazık attık. Ses yok değil mi? Sesi kapatın. Sesleri hallediyorsunuz sonra değil mi?” şeklinde konuşmaları dikkat çekiyor.